Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Action


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 agooglea

agooglea

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 22 12 2007 - 13:13

Witam opisze w skórcie moj problem:

Zakupiłem karte grafiki evga 8600gts 512 karte zamowiłem u znajomego w sklepie w Suchej B. nad ktorym sa szefowie z Zywca.
Karte dostałem wszystko ładnie pieknie chodziła 1 miesiac az do momentu jak w sterach zmieniałem ustawienia na dualview.
Po zmaie na dual wszystko ok kiedy skonczyłem ogladac film wrzucam na jedne pulpit a tu psikus i sie zawiesił sie komp.
No to po dłuszej prubie reanimacji alt+ctr+del itp nic zrobiłem restart i psikus 1 długi sygnał 3 krotkie padła grafa ;)

No to spoko mysle swieta ida a tu mi karta padła no to dawja szybko pakuje w paczke i wysyłak do znajomego.
Karta doszłado znajomego po czym poszła do jego szefow do Zywca a oni ja do Action i po 1 tygo wraca z Action i znajomy oznajmia mi ze odmowiono mi gwaracji bo był lutowany kondensator Dołączona grafika!Dołączona grafika!! na dzien dobry nie mogłem w to uwierzyc bo nawet lutownicy nie mam ;) Ale kiedy znajomy mi oznajmił ze jego szefowie maja juz ja widzieli i ze mu podesla zeby zobaczył ze jest lutowane i koneic gadki!Dołączona grafika


Wiec teraz moje pytanie jak moge rozwiazac sytuacje bo jestem w pacie action twierdzi ze lutowane w sklepie w zywcu tez.
Ja przy karcie nic nie grzebałem przed wysyłka lukałe czy nie ma przepalen ale nie było lutu jakiegos dziwnego tez nie zauwarzyłem.
Przychodza mi tylko 2 mysli albo ktos w action sprzedał poserwisowa jako nowa lub przyjał ktos z[beeep]conan karte na serwis action a jak sie okazało ze jest z[beeep]cona kombinował zeby poszła do ludzi i poszła do mnie ion umył rece i nie bedzie w plecy.

Wiec po swietach zamierzam dzwonic do szefow i rozmwiac na ten temat gdy nie beda przkonani co do tego ze ja nic nie lutowałem to gdzie ? moge szukac pomocy i w jaki sposob? moze ktos miał taki przypadek? i szukał rozwiozania bo 700 zł droga nie chodzi.

Dosc ze dostałem za 700 poserisowana karte jako nowa to jeszcze twiedza ze ja cos lutowałem paranoja ostra
Wiec prosze o jakas rade.
I czy odanie sprawy od urzedu ochrony konsumenta moze cos pomoc ?

  • 0

#2 Arkaard

Arkaard

    Początkujący

  • 46 postów

Napisano 22 12 2007 - 16:13

O Actionie można by pisać całe eseje "Action i jego serwis" , ja na co dzień mam do czynienia z Warszawskim działem
serwisów, zdarzało się że wginali nożem napuchnięte kondensatory żeby były płaskie, albo zamalowywali
lakierem do paznokci uszkodzenia płyty (rysy).

Ale do rzeczy, z własnego doświadczenia wiem że jeśli się nie pujdzie do nich i zj......e to w większości ich
wątpliwości palcem nie kiwną, żeby zrobić ukłon w stronę klienta.
Mówiąc krótko masz dwie możliwości.
-Jeszcze raz spróbować zareklamować kartę... tym wersja "Nie wyjdę póki nie porozmawiam z kimś kompetentnym"
(U mnie działało)
-Oddanie sprawy do urzędu może się różnie skończyć, szczególnie przeciw takiemu gigantowi jak Action, zasadniczo
dość ryzykowana sprawa

  • 0

#3 agooglea

agooglea

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 22 12 2007 - 18:26

Dzieki za info bede działał po swietach dzwonił do szefa sklepu i rozmawiał jak to rozwiazac.
Jezeli odpowiedz bedzie dalej ze ja cos lutowałem bede musiał działac zaczne od ujawnienia danych sklepu w ktorym kupowałem eheh i bede pisał @ do osob ktore zajmują sie takimi sprawami.
Mam tylko nadzieje ze własciciel sklepu gdzie kupiłem karte bedzie chciał rozmawiac i probowac ta sprawe wyjasnic u siebie oraz w action co sie okaze po swietach gdyz nie chce sie denerwowac bardziej i psuć swiat.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: DualView



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych