Witam opisze w skórcie moj problem:
Zakupiłem karte grafiki evga 8600gts 512 karte zamowiłem u znajomego w sklepie w Suchej B. nad ktorym sa szefowie z Zywca.
Karte dostałem wszystko ładnie pieknie chodziła 1 miesiac az do momentu jak w sterach zmieniałem ustawienia na dualview.
Po zmaie na dual wszystko ok kiedy skonczyłem ogladac film wrzucam na jedne pulpit a tu psikus i sie zawiesił sie komp.
No to po dłuszej prubie reanimacji alt+ctr+del itp nic zrobiłem restart i psikus 1 długi sygnał 3 krotkie padła grafa
No to spoko mysle swieta ida a tu mi karta padła no to dawja szybko pakuje w paczke i wysyłak do znajomego.
Karta doszłado znajomego po czym poszła do jego szefow do Zywca a oni ja do Action i po 1 tygo wraca z Action i znajomy oznajmia mi ze odmowiono mi gwaracji bo był lutowany kondensator !!! na dzien dobry nie mogłem w to uwierzyc bo nawet lutownicy nie mam Ale kiedy znajomy mi oznajmił ze jego szefowie maja juz ja widzieli i ze mu podesla zeby zobaczył ze jest lutowane i koneic gadki!
Wiec teraz moje pytanie jak moge rozwiazac sytuacje bo jestem w pacie action twierdzi ze lutowane w sklepie w zywcu tez.
Ja przy karcie nic nie grzebałem przed wysyłka lukałe czy nie ma przepalen ale nie było lutu jakiegos dziwnego tez nie zauwarzyłem.
Przychodza mi tylko 2 mysli albo ktos w action sprzedał poserwisowa jako nowa lub przyjał ktos z[beeep]conan karte na serwis action a jak sie okazało ze jest z[beeep]cona kombinował zeby poszła do ludzi i poszła do mnie ion umył rece i nie bedzie w plecy.
Wiec po swietach zamierzam dzwonic do szefow i rozmwiac na ten temat gdy nie beda przkonani co do tego ze ja nic nie lutowałem to gdzie ? moge szukac pomocy i w jaki sposob? moze ktos miał taki przypadek? i szukał rozwiozania bo 700 zł droga nie chodzi.
Dosc ze dostałem za 700 poserisowana karte jako nowa to jeszcze twiedza ze ja cos lutowałem paranoja ostra
Wiec prosze o jakas rade.
I czy odanie sprawy od urzedu ochrony konsumenta moze cos pomoc ?
Problem z Action
Rozpoczęty przez
agooglea
, 22 12 2007 13:13
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 12 2007 - 13:13
#2
Napisano 22 12 2007 - 16:13
O Actionie można by pisać całe eseje "Action i jego serwis" , ja na co dzień mam do czynienia z Warszawskim działem
serwisów, zdarzało się że wginali nożem napuchnięte kondensatory żeby były płaskie, albo zamalowywali
lakierem do paznokci uszkodzenia płyty (rysy).
Ale do rzeczy, z własnego doświadczenia wiem że jeśli się nie pujdzie do nich i zj......e to w większości ich
wątpliwości palcem nie kiwną, żeby zrobić ukłon w stronę klienta.
Mówiąc krótko masz dwie możliwości.
-Jeszcze raz spróbować zareklamować kartę... tym wersja "Nie wyjdę póki nie porozmawiam z kimś kompetentnym"
(U mnie działało)
-Oddanie sprawy do urzędu może się różnie skończyć, szczególnie przeciw takiemu gigantowi jak Action, zasadniczo
dość ryzykowana sprawa
serwisów, zdarzało się że wginali nożem napuchnięte kondensatory żeby były płaskie, albo zamalowywali
lakierem do paznokci uszkodzenia płyty (rysy).
Ale do rzeczy, z własnego doświadczenia wiem że jeśli się nie pujdzie do nich i zj......e to w większości ich
wątpliwości palcem nie kiwną, żeby zrobić ukłon w stronę klienta.
Mówiąc krótko masz dwie możliwości.
-Jeszcze raz spróbować zareklamować kartę... tym wersja "Nie wyjdę póki nie porozmawiam z kimś kompetentnym"
(U mnie działało)
-Oddanie sprawy do urzędu może się różnie skończyć, szczególnie przeciw takiemu gigantowi jak Action, zasadniczo
dość ryzykowana sprawa
#3
Napisano 22 12 2007 - 18:26
Dzieki za info bede działał po swietach dzwonił do szefa sklepu i rozmawiał jak to rozwiazac.
Jezeli odpowiedz bedzie dalej ze ja cos lutowałem bede musiał działac zaczne od ujawnienia danych sklepu w ktorym kupowałem eheh i bede pisał @ do osob ktore zajmują sie takimi sprawami.
Mam tylko nadzieje ze własciciel sklepu gdzie kupiłem karte bedzie chciał rozmawiac i probowac ta sprawe wyjasnic u siebie oraz w action co sie okaze po swietach gdyz nie chce sie denerwowac bardziej i psuć swiat.
Jezeli odpowiedz bedzie dalej ze ja cos lutowałem bede musiał działac zaczne od ujawnienia danych sklepu w ktorym kupowałem eheh i bede pisał @ do osob ktore zajmują sie takimi sprawami.
Mam tylko nadzieje ze własciciel sklepu gdzie kupiłem karte bedzie chciał rozmawiac i probowac ta sprawe wyjasnic u siebie oraz w action co sie okaze po swietach gdyz nie chce sie denerwowac bardziej i psuć swiat.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych