Może wifi wyłaczone w panelu Liveboxa?
Właśnie jeśli chodzi o ten router , to naciskam na ten klawisz od wi-fi i się raczej nie włącza . Bo światełko spod wi-fi nie świeci stale jak 3 pierwsze. Te 3 kolejne mrygają .
To nie jest wina samych urządzen,czyli komputera czy telefonu - spróbuj po prostu zresetowac liveboxa i zobaczysz czy to pomoże, podobnie jeśli miałbyś zwykły router z wi-fi,gdzie też wystarczy czasem restart.
A w jaki sposób mam zresetować liveboxa?
Dodam także , że w ogóle z podłączeniem do komputera stacjonarnego był problem ( ze strony neostrady ) i musiał to fachowiec podłączać .
Czy to zresetowanie nie doprowadzi do kolejnej instalacji itd ?
Trchę brakuje informacji: co znaczy nie mogą znaleźć? Nazwa sieci się nie wyświetla czy nie można się z nią połączyć?
Druga rzecz to sprawdź w ustawieniach routera(mam nadzieję, że mas zinstrukcję) czy masz ustawione filtrowanie MAC. Wyłącz je i sprawdź czy możesz się połączyć. Jak to nie pomoże to zmień szyfrowanie WPA na WEP - hasło łatwiej do złamania, ale jak chcesz mieć internet szybko i bezproblemowo..
Nazwa sieci się nie wyświetla .
Instrukcje mam . Spróbuje to sprawdzić , o ile się połapie w tym wszystkim .
A w jaki sposób zmienić szyfrowanie ?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi .