mam nadzieje ze ktos zrozumie moje pytanie i mi pomoze bo w tym temacie jestem zupelnie zielony i nie wiem co mam zrobic
podłączenie 2 komputerów.pomocy!!
Rozpoczęty przez
turin
, 10 09 2006 00:45
3 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 10 09 2006 - 00:45
witam.posiadamy komputer z dostepem do internetu(stale lacze-multimedia) i chcem polaczyc internet do innego komputera w moim domu i z tym wlasnie mam problem.a mianowicie czy jest taka mozliwos zeby bylo mozna kozystac na tym drugim kompie z internetu tak aby moj komputer nie byl wlaczony caly czas a wystarczy miec wlaczony modem i na drugim kompie bez problemu mozna bylo kozystrac z neta,czy moj komputer (serwer)bedzie musial byc caly czas wlaczony??
mam nadzieje ze ktos zrozumie moje pytanie i mi pomoze bo w tym temacie jestem zupelnie zielony i nie wiem co mam zrobic
.pozdrawiam
Napisano 10 09 2006 - 11:00
Metody są dwie:
1. Pierwszy komp jako serwer musi być cały czas włączony. Drugi komp podłączony kablem skrosowanym.
2. Zakup routera i podłączenie do niego obu kompów normalnymi kablami sieciowymi.
Metoda 1 - tania (karta sieciowa 30 zł szt., kabelek sieciowy można zrobić samemu lub kupić gotowy)
Metoda 2 - ekonomiczna (kompy pracują niezależnie, zużywasz mniej prądu
) i droższa, koszt routera od 130 do 300 zł.
1. Pierwszy komp jako serwer musi być cały czas włączony. Drugi komp podłączony kablem skrosowanym.
2. Zakup routera i podłączenie do niego obu kompów normalnymi kablami sieciowymi.
Metoda 1 - tania (karta sieciowa 30 zł szt., kabelek sieciowy można zrobić samemu lub kupić gotowy)
Metoda 2 - ekonomiczna (kompy pracują niezależnie, zużywasz mniej prądu
Napisano 12 09 2006 - 12:07
Metody są dwie:
Metoda 2 - ekonomiczna (kompy pracują niezależnie, zużywasz mniej prądu :) ) i droższa, koszt routera od 130 do 300 zł.
No, z tym do 300 to przesadziłeś. Można tutaj iść bardzo daleko! Polecam routerki LinkSysa - BARDZO stabilne i w miarę tanie.
Pozdrawiam
Spider
Napisano 12 09 2006 - 12:35