Skocz do zawartości


gosc777

Rejestracja: 04 maj 2008
OFFLINE Ostatnio: 14 05 2008 17:09
-----

Moje tematy

ostrzegam przed pcpogotowie

04 05 2008 - 15:06

Ostrzegam - uwazam ze serwis PCPOGOTOWIE to firma nieskuteczna, nieprofesjonalna, bardzo droga, wrecz oszukujaca i naciagajaca!

Serwis Pcpogotowie.pl to firma zajmujaca sie miedzy innymi odzyskiwaniem danych z dyskow twardych.
W marcu br. zwrocilem sie do owej firmy o pomoc w odzyskaniu danych z przenosnego dysku, ktory nagle przestal wlasciwie funkcjonowac. informacje na stronie internetowej firmy mowia o szybkim i skutecznym rozwiazywaniu wszelkich problemow. Bezplatna diagnoza przez pcpogotowie, ktora trwala jeden dzien wykazala ze dysk jest powaznie uszkodzony, odzysk danych bedzie kosztowal 800 zl, potrzebny jest nowy dysk do przezucenia danych - calkowity koszt 1400 zl. Termin odbioru, ktory byl dla mnie bardzo wazny gdyz mieszkam za granica, ustalilismy na zadawalajaca mnie date. Po dwoch dniach okazalo sie ze odzysk danych jest bardziej pracochlonny. Zdecydowalem sie na dokladny odzysk danych i pozostawilem dysk na kolejnych kilka dni w serwisie pcpogotowie, i wyjechalem z polski. Po kilku dniach otrzymalem wiadomosc ze dysk jest gotowy do odbioru. Mimo ze cena miala pozostac jak ustalono otrzymalem informacje ze bedzie to kosztowac nie 1400 jak ustalono, ale 1525 zl. Nowy dysk - podobno z hurtowni!Dołączona grafika wyceniono na 725 zl. Moja ciekawosc nie dawala mi spokoju i dotarlem do informacji ze takie dyski cytuje - "Znaleziono w 28 sklepach w cenie od 462,36 zł do 532,00 zł".
Za posrednictwem osob trzecich udalo mi sie odebrac dyski i rozliczyc sie za wykonana usluge. Po tym jak dyski dotarly do mnie stwierdzilem za odzysk danych nie przekracza nawet 10% ze 150 Gb. Koniecznosc posiadania pewnych danych zmusila mnie do ponownego oddania dysku do serwisu, tym razem w Berlinie. Tam w ciagu jednej minuty stwierdzono ze przyczyna zaklocen byl zanikajacy kontakt w obrebie zasilania, a dalsze kroki czyli kosztowny odzysk danych przez odpowiedni serwis zostal mi odradzony. dysk nie byl powaznie uszkodzony tak jak to PCpogotowie twierdzilo. Po krotkiej uwadze i poradzie zdolalem wlasnorecznie bez zadnych problemow w ciagu 8 godzin przezucic 100 % danych na dysk nowy. koszt uslugi, jak sie rozumie wynosil 0 ?. Moja interwencja i propozycja polubownego rozstrzygniecia tego wydarzenia jest ignorowana. Za usluge zaplacilem i aktualne roszczenia sa wrecz niemile komentowane, podejmowane sa proby zatuszowania przebiegu wydarzenia. otrzymuje maile w ktorych serwis PCpogotowie twierdzi ze usluga nie zostala zaplacona, i nie beda nic zwracac. Domagaja sie tez ponownego przeslania dysku do serwisu. nie zostalo wystawione pokwitowanie za usluge.