- Forum komputerowe
- → Przeglądanie profilu: Tematy: czerwcowy0520
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 6
- Odwiedzin: 551
- Tytuł: Obserwator
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
O mnie
-
GG
4677206
-
Jaki posiadasz system operacyjny?
Windows MX RGB
Moje tematy
[Pomoc] Problem z Torrentem, programami P2P i otoczeniem sieciowym
01 11 2008 - 01:34
Witam ,jestem studentem i mieszkam w domku z innymi studentami w krakowie, razem z nami meszka właściciel która nam dostarcza neta. Od razu mówie że jestem zielony w tym temacie więc sorry:/ no wiec tak problem polega na tym że mimo szybkiego łacza jakies 2mb/s z toorentow idzie mi np 5-10kb/s. Wiem ze chodzi tu o porty czy coś takiego testowałem je i są zamknięte. Jak przyjechalem tzn jak sie wprowadzilem wlasciciel przyszedl wpisal start>uruchom>cmd.ipconfig cos tam spisal chyba adres IP i poszedl cos u siebie ustawic i za chwile mialem neta. Ze stron transfer mam taki od 160 do 200 kb ale z programow masakryczny. Czy sa sie cos z tym zrobic?
Podzespoły do płyty głównej ASUS M2NPV-VM Pomocy
01 11 2008 - 00:00
Witam wszystkich, ostatnio znajomy złóożył mi komputer i wsadził do niego bardzo fajną płytkę główną firmy Asus M2NPV-VM ze zintegrowaną kartą Nvidia Geforce 6150 256MB, postanowiłem że sobie rozszeże troszkę możliwości mojego pieca i zmienie w nim troche częśi w związku z czym mam kilka pytań drodzy forumowicze. Wy napewno macie większą wiedze więc liczę na Was:)
1. Obecnie mam prcesor AMD Athlon 3200 64 bitowy, słyszałem że na tej płycie można spokojnie zamontować dwurdzeniowy procesor AMD jeśli tak to jaki polecacie żeby nie był drogi tzn. możliwie jak najlepiej wydajny za przystępną cenę?