Ale tutaj trzeba płacić:/Sprawdź firewalla czy Ci nie blokuje klienta torrent. Możesz też sprawdzić czy w Torrencie nie masz ustawionego limitu transferu pobierania . Ostatecznie polecam Ci zarejestrowac sie TU i zasysać pliki do woli bez torrentow :>
)) To powinno umożyć Twój problem.
- Forum komputerowe
- → Przeglądanie profilu: Posty: czerwcowy0520
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 6
- Odwiedzin: 551
- Tytuł: Obserwator
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
O mnie
-
GG
4677206
-
Jaki posiadasz system operacyjny?
Windows MX RGB
Moje posty
W temacie: [Pomoc] Problem z Torrentem, programami P2P i otoczeniem sieciowym
01 11 2008 - 16:15
W temacie: Podzespoły do płyty głównej ASUS M2NPV-VM Pomocy
01 11 2008 - 01:39
A nie orientujesz sie czy nie ma jakiegos programu do diagnostyki tego typu spraw? Bo z karta bedzie problem:/
01 11 2008 - 01:10
No tak jak powiedzialem jestem zielony w tym temacie:) no i własnie nie wiem jak sprawdzic czy jest spalone to łącze PCi-E
01 11 2008 - 00:29
ok thx a co z prockiem?
a jest fakt no wlsnie doczytałem że fwurdzeniowy może być, wolałbym geforce jeśli chodzi o karte ale ten radeon podobno jest świetny. Nie weim może jednogigowe karty w styczniu stanieją bo jeszcze pare miesięcy i 1gb ramu w karcie graficznej będzie standardem. Musze tylko jeszcze sprawdzić czy mam spalone łącze PCI bo coś mi znajomy mówił że nie jest pewien czy nie jest spalone. Na płycie śa dwa czyli nawet jeżeli jedno jednak jest spalone to drugie powinno śmigać czyż nie tak?