Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór Linuxa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 majkel

majkel

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 13 08 2006 - 16:40

Witam.
Mam wielki problem. Nie wiem którego linuxa wybrać. Ubuntu Linux czy Mandriva Linux ? Który lepszy ? Może inaczej ... który łatwiejszy w obsłudze. Jestem kompletnym laikiem w sprawie linuxa więc przydałoby sie żeby nie był bardo skomplikowany. Z góry dzięki za pomoc :) Pozdrawiam, majkel :)

  • 0

#2 leshniak

leshniak

    Ekipa tweaks.pl

  • 60 postów

Napisano 13 08 2006 - 19:10

Polecam Ubuntu. Najlepiej rozwiąż ten quiz :)

  • 0

#3 Siwy123

Siwy123

    [S]pace[C]owboy

  • 924 postów

Napisano 13 08 2006 - 21:56

Leshniak dobrze ci radzi Ubuntu Linux to spoko systemik bawiłem się nim kiedyś u znajomego, naprawdę swietna sprawa :)

Ale podobno SUSE i Aurox tez sa niczego sobie
  • 0

#4 Waldemar

Waldemar

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 14 08 2006 - 00:40

Witam.
Mam wielki problem. Nie wiem którego linuxa wybrać. Ubuntu Linux czy Mandriva Linux ? Który lepszy ? Może inaczej ... który łatwiejszy w obsłudze. Jestem kompletnym laikiem w sprawie linuxa więc przydałoby sie żeby nie był bardo skomplikowany. Z góry dzięki za pomoc :) Pozdrawiam, majkel :)

Wyświetl post


Uważam, że instalacja Mandriva Linux będzie łatwiejsza, jednak użytkowanie Ubuntu/Kubuntu da więcej przyjemności. Warto jednak samemu doświadczyć obu dystrybucji.
  • 0

#5 polkO

polkO

    Początkujący

  • 20 postów

Napisano 14 08 2006 - 15:05

...Warto jednak samemu doświadczyć obu dystrybucji.

Na przykład uruchamiajac Live CD każdej z w/w dystrybucji.
  • 0

#6 leshniak

leshniak

    Ekipa tweaks.pl

  • 60 postów

Napisano 15 08 2006 - 10:29

Uważam, że instalacja Mandriva Linux będzie łatwiejsza...

Wyświetl post

Czy ja wiem, od wersji 6.06 Ubuntu ma na LiveCD ładny, graficzny instalatorek. IMHO łatwiejszy, niż w Windows :)
  • 0

#7 if22

if22

    Nowy

  • 2 postów