Witam, mam problem z routerem . Otóż internet jest baaardzo wolny wejscie na strone zajmuje okolo 40 sek. Na speedtestach i innych pokazuje prędkosc pobierania 0.20mb/s predkosc wysylania 0.13mb/s . Jesli gram w jakas gre online i ping jest calkiem znośny ale kiedy wlaczę jakas strone internetowa ping natychmiast skacze do 999- 2500. Dodam tez ze router nie raz traci polaczenie z netem ( gasną diody po chwili zaczynaja mrugać i internet wraca) czasami jak zacznie sie wyłaczac to w ciagu 3 min potrafi stracic polaczenie 4 razy.
Internet mam w Virgin Media dzwonilem do nich ale mowia ze nie widza zadnego problemu i pokazuje im ze internet ma 20 mb/s
moj router to NetGear dgn 1000. Dodam tez ze po zresetowaniu jedna dioda swieci sie na pomarańczowo i po sekundzie jest zielona
Rounter gubi internet w roznych porach Aha i internet mam z telefoneem
Bardzo prosze o pomoc i z gory DZIEKUJE jesli cos dodac to prosze pisac

Problem z Netgear dgn1000, bardzo wolny transfer
Rozpoczęty przez
Sippo
, 19 02 2013 04:05
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 02 2013 - 04:05
#2
Napisano 19 02 2013 - 12:10
Router do wymiany i tyle w temacie. Skoro dzwoniłeś do administratora sieci i mówił , żę nie ma żadnego problemu i on widzi , że neta masz 20mb/s to tutaj tylko i wyłącznie wina routera.
#3
Napisano 19 02 2013 - 19:42
Kupilem nowy router taki sam model lecz nic sie nie zmienilo czasami po resecie routera zapali sie czerwona dioda i odrazu zielona . polaczenie z netem traci i jest wolny tak jak byl . Chyba pozostalo mi spammowac do operatora
#4
Napisano 19 02 2013 - 20:19
Czemu spamować ? Jego obowiązkiem jest przyjechać i to sprawdzić , w dodatku , że kupiłeś nowy router i dalej to samo.
Wina w takim razie pewnie musi leżyć po ich stronie.

Wina w takim razie pewnie musi leżyć po ich stronie.
#5
Napisano 26 02 2013 - 15:45
"My nie mamy żadnego problemu" - też słyszałem to parę razy od operatora. Generalnie, z routerami jest tak: jak możesz połączyć się z 192.168... i jest transfer w sieci, to wszystko powinno być OK. Zrywanie połączenia, wolne połączenie, brak synchronizacji jest praktycznie zawsze winą operatora. Dzwonić, upominać się, a nie marnować pieniądze.
#6
Napisano 26 02 2013 - 19:02
No ja sobie w ogóle nie wyobrażam takiego czegoś gdybym miał dzwonić do mojego operatora mówić i prosić błagać ich żeby z łaską przyjechali i sprawdzili. Ja dzwonie raz a oni przyjeżdżają czy to na drugi dzień czy za parę ale zawsze. TO JEST ICH OBOWIĄZEK , jeśli operator powie ci żę u nich jest wszystko w porządku i nie przyjadą to jest po prostu olewanie klienta , mi się to w głowie nie mieści.
Użytkownik Reedd edytował ten post 26 02 2013 - 19:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych