Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ekran gaśnie po włączeniu programu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Pietrek9

Pietrek9

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 23 07 2011 - 23:09

Witam
Mam problem, a mianowicie kilka dni temu mój napęd dvd przestał działać tzn tacka się wysuwa ale nie czyta żadnych płyt. Coś tam w środku cicho stęka ale płyty nie czyta. Ale olałem to, bo napęd jest już dość stary więc spisałem go na straty i zamierzam niedługo kupić nowy. Lecz dzisiaj pojawił się nowy problem. Gdy oglądałem film na komputerze nagle się zaciął a potem ekran zgasł. Teraz jak włączę jakikolwiek program to robi się to samo. Zacina się i po chwili gaśnie. Więc pomyślałem że to i zepsucie napędu stało się za sprawą jakiegoś wirusa. Co o tym myślicie? Ja jestem w tych sprawach zielony i nie potrafię rozpoznać problemu.:sad:

Dodam że nawet nie wiem czy mam wirusa, bo nie mam żadnego antywirusa gdyż nie mam internetu więc nie chce nim zamulać kompa. Po za tym nie ufam antywirusom, bo już wiele razy w przeszłości nic nie wykrywały a problem był i dopiero format pomógł.

Powiedzcie więc co może być z napędem i z gaśnięciem monitora

  • 0

#2 Abback

Abback

    Ojciec Dyrektor

  • 514 postów

Napisano 24 07 2011 - 06:08

Proszę podać pełną specyfikację komputera (Płyta główna, procesor, ram, dysk twardy, zasilacz, karta graficzna, wersja Windows). Trudno tu cokolwiek powiedzieć co może być przyczyną gdyż nie wiemy na jakim sprzęcie to wszystko chodzi. Za ekran główne odpowiada karta graficzna, która zwyczajnie może się przegrzewać i temu te zawiasy i gaśnięcie ekranu lub po prostu już może być uszkodzona. Prosiłbym również o podanie temperatur komputera np. programem: KLIK. Z tego programu proszę podać temperatury: CPU, GPU oraz napięcie VCore.

Użytkownik Abback edytował ten post 24 07 2011 - 06:11

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: gaśnie monitor przygasanie monitora



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0