CześćSzukam jakiegoś lapka pod gry. Nie znam się za bardzo na jakichkolwiek komponentach jak karta graficzna czy procesor itp. Nie chcę grać w nowości jakie wyszły ostatnio na rynek, ale w takie jak Crysis, Assassins, NFS shift itp, przegladając portale i sklepy internetowe zaciekawiło mnie parę ofert np. na...
WITAMYOTO POLECANE ZESTAWY KOMPUTEROWE W OKREŚLONYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCHZestawy przystosowane są do różnych zastosowań. Wszystko jest odpowiednio dobrane pod względem cena/wydajność. Wszystkie zestawy posiadają markowe zasilacze , a nie no-name tak jak większość szrotu z allegro i marketów. Wszystkie zestawy zapewniają także późniejszą rozbudowę. Wszystkie zestawy nadają się do OC...
Biorąc pod uwagę dużą ilość dostępnych podzespołów zdajemy sobie sprawę z trudności złożenia odpowiedniego zestawu komputerowego. Przygotowaliśmy dla Państwa najbardziej optymalne zestawy komputerowe, biorąc pod uwagę stosunek wydajności do ceny, oraz stabilność całego zestawu – tak, aby raz kupiony komputer służył wiele lat ! Prezentowane przez nas rozwiązania można oczywiście w dowolny...
Biorąc pod uwagę dużą ilość dostępnych podzespołów zdajemy sobie sprawę z trudności złożenia odpowiedniego zestawu komputerowego. Przygotowaliśmy dla Państwa najbardziej optymalne zestawy komputerowe, biorąc pod uwagę stosunek wydajności do ceny, oraz stabilność całego zestawu – tak, aby raz kupiony komputer służył wiele lat ! Prezentowane przez nas rozwiązania można oczywiście w dowolny...
LISTA POLECANYCH ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH W OKREŚLONYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCHprzygotował: jackassOstatnia aktualizacja - 01.2016Zestawy przystosowane są główne dla graczy, lecz sprawdzą się w innych zastosowaniach - dom/biuro, multimedia itp Wszystkie części są odpowiednio dobrane pod względem cena/wydajność. Wszystkie zestawy posiadają markowe podzespoły, bez żadnych No-Name....