Skocz do zawartości


Zdjęcie

Notebook pod gry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 domini

domini

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 17 06 2011 - 14:39

Cześć

Szukam jakiegoś lapka pod gry. Nie znam się za bardzo na jakichkolwiek komponentach jak karta graficzna czy procesor itp. Nie chcę grać w nowości jakie wyszły ostatnio na rynek, ale w takie jak Crysis, Assassins, NFS shift itp, przegladając portale i sklepy internetowe zaciekawiło mnie parę ofert np. na allegro:

http://allegro.pl/acer-5750-2x2-0ghz-2gb-ddr3-500gb-gt-520m-1gb-hdmi-i1661073243.html

Z tego co czytałem o tej karcie graicznej to jest godna polecenia pod takie gierki. Nie wiem tylko co z procesorem Intel Pentium Dual Core B940, co to za procek? Ma to jakikolwiek wpływ na płynność gry?

I jeszcze coś takiego o 100 zł droższy:

http://allegro.pl/laptop-asus-k52ju-p6200-4g-500g-hd6370-hdmi-bonus-i1654431373.html


Porównałem te dwie karty i GT520M jest troche lepsza i mam niższą cenę ale jak przedtsawia sie sprawa procesorów, który jest lepszy?
Kumpel ma Asusa, ale mówił, że zostawia na nim odciski palców i musi go czyścić często a ja chcę swojego lapka przenosić często bo często jestem na uczelni gdzie jest mi potrzebny.

Proszę o doradztwo. Pozdro

  • 0

#2 jackass

jackass

    Staruszek Jack

  • 8 823 postów

Napisano 18 06 2011 - 09:42

Na laptopie za 1,5k pograsz conajwyżej na minimalnych ustawieniach w najnowsze gry. Zresztą lapek nie służy do gier , dobry laptop do gier to jakieś 3,5k..

Użytkownik jackass edytował ten post 18 06 2011 - 09:42

  • 0

#3 TweakFreak

TweakFreak

    Początkujący

  • 34 postów

Napisano 22 06 2011 - 10:14

No kupno laptopa do gier to nie jest najlepsze rozwiązanie. Za te pieniądze kupisz konsolę i będzie ci służyła jeszcze kilka lat bez dodatkowych modyfikacji. A na laptopa do gier musiałbyś wydać przynajmniej ponad 2 tysie. Ten Acer byłby lepszym wyborem. Ale pomyśl też o konsoli albo pc - do gier nadają się lepiej.
  • 0