Witam. Od jakiegos czasu mam problem z wyswietlaniem tekstur we wszystkich grach.
Wiekszosc wyswietlanych tekstur wydaje sie byc strasznie rozpikselizowana, tak jakby skladaly sie z masy wiekszych kwadratow czy paskow.
Tutaj dokladnie widac jak to wyglada -->
przyklad1
przyklad2
przyklad3
Dodatkowo jest problem z AntiAliasingiem tzn mimo, ze jest on wlaczony to nadal widac schodki. Wczesniej wszystko bylo OK.
Karta Graficzna - Geforce GTS 8800 ASUSa
Plyta - ASUS M2N32 SLI
Format nie pomogl.
Sprawdzalem na WinXP SP2 jak i na Viscie 64.
Na roznych wersjach sterownikow od grafiki.
Zmienialem wszystkie ustawienia w sterownikach od GPU.
Problem nadal pozostal.
Dodatkowo robilem w ostatnim czasie upgrade BIOSu do tej plyty i mam wrazenie, ze ten problem pojawil sie wlasnie w tym okresie dlatego scignalem i wgralem poprzednia wersje BIOSu ale nie pomoglo.
Nic nie bylo podkrecane, nie ma zadnych zwiechow, wszystko dziala stabilnie.
Czy to moze byc jakies uszkodzenie fizyczne karty? A moze plyty glownej?
Dzieki za pomoc!
problem z teksturami
Rozpoczęty przez
Wzmieniacz
, 23 06 2007 21:02
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 06 2007 - 21:02
#2
Napisano 23 06 2007 - 23:36
Jak wyglądają testy w 3D Markach ?
#3
Napisano 24 06 2007 - 01:10
2006 - 8300 (na sterach z plyty)
2005 - 13970
Z wydajnoscia raczej nie ma kolopotow.
RivaTuner pokazuje w czasie testow z 3DMarka2006 temeperature nie wieksza niz 75st.
Natomiast na niektorych teksturach w testach rowniez da sie dostrzec ten sam problem co w grach.
2005 - 13970
Z wydajnoscia raczej nie ma kolopotow.
RivaTuner pokazuje w czasie testow z 3DMarka2006 temeperature nie wieksza niz 75st.
Natomiast na niektorych teksturach w testach rowniez da sie dostrzec ten sam problem co w grach.
#4
Napisano 26 06 2007 - 11:01
Prawdopodobnie karta graficzna. Jeśli na gwarancji zanieś do sprawdzenia. Raczej sam z tym nic nie zrobisz, skoro to uszkodzenie mechaniczne.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych