Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z teksturami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wzmieniacz

Wzmieniacz

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 23 06 2007 - 21:02

Witam. Od jakiegos czasu mam problem z wyswietlaniem tekstur we wszystkich grach.
Wiekszosc wyswietlanych tekstur wydaje sie byc strasznie rozpikselizowana, tak jakby skladaly sie z masy wiekszych kwadratow czy paskow.
Tutaj dokladnie widac jak to wyglada -->
przyklad1
przyklad2
przyklad3
Dodatkowo jest problem z AntiAliasingiem tzn mimo, ze jest on wlaczony to nadal widac schodki. Wczesniej wszystko bylo OK.

Karta Graficzna - Geforce GTS 8800 ASUSa
Plyta - ASUS M2N32 SLI

Format nie pomogl.
Sprawdzalem na WinXP SP2 jak i na Viscie 64.
Na roznych wersjach sterownikow od grafiki.
Zmienialem wszystkie ustawienia w sterownikach od GPU.
Problem nadal pozostal.

Dodatkowo robilem w ostatnim czasie upgrade BIOSu do tej plyty i mam wrazenie, ze ten problem pojawil sie wlasnie w tym okresie dlatego scignalem i wgralem poprzednia wersje BIOSu ale nie pomoglo.

Nic nie bylo podkrecane, nie ma zadnych zwiechow, wszystko dziala stabilnie.
Czy to moze byc jakies uszkodzenie fizyczne karty? A moze plyty glownej?

Dzieki za pomoc!

  • 0

#2 Marix125

Marix125

    Starszy:

  • 1 394 postów

Napisano 23 06 2007 - 23:36

Jak wyglądają testy w 3D Markach ?

  • 0

#3 Wzmieniacz

Wzmieniacz

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 24 06 2007 - 01:10

2006 - 8300 (na sterach z plyty)
2005 - 13970
Z wydajnoscia raczej nie ma kolopotow.
RivaTuner pokazuje w czasie testow z 3DMarka2006 temeperature nie wieksza niz 75st.
Natomiast na niektorych teksturach w testach rowniez da sie dostrzec ten sam problem co w grach.
  • 0

#4 Marix125

Marix125

    Starszy:

  • 1 394 postów

Napisano 26 06 2007 - 11:01

Prawdopodobnie karta graficzna. Jeśli na gwarancji zanieś do sprawdzenia. Raczej sam z tym nic nie zrobisz, skoro to uszkodzenie mechaniczne.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych