Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z komputerem po złożeniu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 criskoo

criskoo

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 13 11 2012 - 19:59

Hej, czesc, witam.
Zaczne od tego, ze mozliwe ze wszedlem w zly dzial, jesli tak to prosze o przeniesienie oraz przepraszam, jestem nowy Dołączona grafika

Moje pytanie, a chyba bardziej problem brzmi nastepujaco,
Zdecydowalem sie na zlozenie komputera (tzw. skladak) kupilem wszystkie potrzebne mi czesci do tej akcji.
Mianowicie, podlaczylem wszystkie czesci , podlaczylem wszystko pod zasilanie, wszystko dziala.
Przychodzi teraz do tzw. testu plyty glownej , processor przechodzi test sukcesem, ramy tak samo lecz niestety ciagle swieci sie lampka 'vga led' oraz "bios led" i teraz moje pytanie brzmi czy to problem z karta czy lecz biosem ?
Plyta glowna nazywa sie
" Asus m5a97 evo r2.0 "
a Karta graficzna
" XFX ATI Radeon HD 6870 1gb GDDR5"
Wiecie moze, w czym moze lezec problem ?

Jakbyscie mieli watpliwosci do tego co napisalem, lub cos jest nie zrozumiale. Prosze smialo pisac )

  • 0

#2 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 13 11 2012 - 21:33

Popatrz dobrze w instrukcję a jak nie to poszukaj sobie w internecie powiększenie płyty tam masz na brzegu płyty głównej gniazdo w GigaByte jest to F_Panel (Front Panel Jumper) w ASUS-sie jest to gniazdo oznaczone P2L-B System Panel Connectios.i tam źle podączyłeś przewody.

  • 0

#3 criskoo

criskoo

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 13 11 2012 - 21:45

Podlaczone sa dobrze, reset oraz zasilanie chodzi.
Chodzi o to, ze gdy wlaczam komputer wszystkie wiatraki sie wlaczaja, procesor takze chodzi ale niestety na monitorze caly czas jest czarny ekran.
  • 0

#4 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 13 11 2012 - 21:49

To nie możliwe jeśli składałeś je z nowych podzespołów to musiałeś źle gdzieś podłączyć kable.