Witam, niedawno kupilem laptopa toshiba satellite u400. Zainstalowalem gre o nazwie Age of Mithology i co widze... grafika w grze "niekompletne", tzn. niektore elementy grafiki nie dzialaja, jak np mgla (fog of war), obiekty nie odkryte sa ciemniejsze, ale mgly, ktora podczas przesuwania sie jednostki powinna znikac - nie istnieje, instalowalem gre kilka razy i za kazdym razem to samo, gralem w ta gre (instalowana z tej samej cd - oryginalnej) i nie bylo zadnych problemow, pc-ta kupilem jakies 6 lat temu, ma karte graficzna GeForce 64 mb, natomiast w laptopie mam karte: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family, 256 MB,
podczas reinstalacji systemu na laptopie wydaje mi sie, ze wgralem najnowsze sterowniki, ale czy najnowsze nie wiem - pobralem je ze strony producenta. W czym moze byc problem? Jestem w tej dziedzinie laikiem i kompletnie sie na tym nie znam, prosze o pomoc
problem z grafika w grze w laptopie
Rozpoczęty przez
shycat
, 13 11 2008 20:19
3 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 13 11 2008 - 20:19
Napisano 13 11 2008 - 20:27
są arfeakty??? może grafa nawala
twoja grafika zbytnio nie nadaje się do gier.
twoja grafika zbytnio nie nadaje się do gier.
Napisano 13 11 2008 - 20:35
Tak, artefakty sa.
//
co znaczy "nawala"? moze jakies konkrety... bo tego typu teksty to zwykle nabijanie postow - jak dla mnie... nie wydaje mi sie, zeby z moja karta graficzna byly jakies problemy... jezeli nawet bylyby to nie wiem jak mam to sprawdzic... nie mniej jednak zadnych problemow ani z grafika (po za oczywiscie ta gra) ani instalacja sterownikow
//
co znaczy "nawala"? moze jakies konkrety... bo tego typu teksty to zwykle nabijanie postow - jak dla mnie... nie wydaje mi sie, zeby z moja karta graficzna byly jakies problemy... jezeli nawet bylyby to nie wiem jak mam to sprawdzic... nie mniej jednak zadnych problemow ani z grafika (po za oczywiscie ta gra) ani instalacja sterownikow
Napisano 13 11 2008 - 21:53