Skocz do zawartości


Zdjęcie

[problem] dysk zewnętrzny - błąd urządzenia we/wy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sweetsweet88

sweetsweet88

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 26 07 2012 - 08:46

Mam problem z nowym, 4-dniowym dyskiem zewnętrznym WD Elements, 500GB, 3,5''', USB2.0. Problem polega na tym, iż gdy próbuje wejść na ten dysk ukazuje się komunikat o treści "J: nie jest dostępny. Nie można wykonać żądania z powodu błędu urządzenia we/wy.". Natomiast gdy podłączam ten dysk do komputera (przez USB) dziennik zdarzeń zostaje zasypany ostrzeżeniami o treści: "Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk2\D."
Załączam SMART dysku. Proszę o pomoc.
Dołączona grafika

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 26 07 2012 - 13:27

Błąd: "nie jest dostępny. Nie można wykonać żądania z powodu błędu urządzenia" wynika z podłączenia do kiepsko zasilanego łącza USB, bądź podłączenie słabej jakości kabelkiem. SMART masz OK. Spróbuj na innym porcie USB lub/i z innym kabelkiem.

  • 0

#3 sweetsweet88

sweetsweet88

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 26 07 2012 - 15:27

Napisz proszę jaki konkretnie ma być ten kabelek... ten dołączony do tego dysku jest pojedynczy... powinnam kupić podwójny tj. Y-USB? Co do zasilania - do tego dysku dołączony jest zasilacz więc chyba ma odrębne zasilanie.
Na innych portach już sprawdzałam - niestety wszędzie ten sam błąd.
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 26 07 2012 - 16:39

Odinstaluj wszystkie kontrolery USB(uniwersalnej magistrali szeregowej) w menedżerze urządzeń. Po restarcie powinien od nowa przydzielić zasoby dla dysku "może" pomoże. Ewentualnie felerny zasilacz dysku? Kabel raczej nie skoro nie potrzebuje on takiej mocy jak w przypadku dysków, które nie mają dodatkowego zasilania.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: operacja stronicowania błąd dysku



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych