Skocz do zawartości


polia666

Rejestracja: 10 lut 2010
OFFLINE Ostatnio: 12 02 2010 21:35
-----

Moje tematy

Nie wykrywa zadnej sieci ...

12 02 2010 - 20:13

Witam.
Zainstalowalam sobie na laptopie Windowsa XP. Gdy wchodze w POLACZENIA SIECI BEZPRZEWODOWEJ jest tam informacja " system nie moze skonfigurowac tego polaczenia bezprzeodowego " i nie ma zadnej sieci. Gdy klikam odswiez nic mi nie znajduje. Router mam podlaczony ... Brakuje mi sterownikow czy co ? Prosze pomozcie ! Jestem zielona ...

Sieć WIFI - Problem z połączeniem komputera z laptopem

11 02 2010 - 13:51

Witam ponownie !
Mam taki problem ...

Mam komputer i laptop. Komputer laczy sie z internetem przez modem. Chcialam miec interenet tez w laptopie wiec kupilam router. na Windows 7, siec mi automatycznie wykrylo i internet dzialal bez problemu. Wczoraj zianstalowalam sobie Windows XP i nie moge w laptopie polaczyc sie z interenetem. W polaczeniach sieciowych mam takie cos

Polaczenie 1394
Polaczono
Karta sieciowa 1394

i drugie

Polaczenie lokalne
Kabel sieciowy jest odlaczony
Karta realtek RTL8139 Family...


A gdzie ta siec routera ?
Co mam zrobic? Czy sa potrzebne jakies sterowniki czy co? Prosze o pomoc !

Instalacja Windows XP na Windows 7 -AMILO PI 1505 !

10 02 2010 - 17:00

Witam wszystkich użytkowników ;*
Mam taki problem ...


Gdy kupiłam laptopa, miałam na nim zainstalowanego Windowsa XP Home Edition. Niestety kiedyś, gdy sobie grałam laptop mi się zaciął i nic nie mogłam zrobić wiec go zresetowałam bateryjka. Po ponownym uruchomieniu, nie mogłam nic zrobić. Ladował się Windows, i po chwili restartował. Chciałam zainstalować znowu tego Windowsa, gdy już wszystko ustawiłam w biosie żeby startowało z płyta cd, to gdy juz mialam ten niebieski ekran przed sobą, było do wyboru... aby zainstalować system Windows kliknij enter. no i kliknęłam enter, i informacja :

"Instalator nie znalazł żadnych stacji dysków twardych zainstalowanych w tym komputerze.