Skocz do zawartości


Zdjęcie

po uruchomieniu programu czarny ekran


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 joaska

joaska

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 19 05 2008 - 11:19

mam problem,jestem uzytkownikiem windowsa vista,iiii mam nowiutki kompuer ,laptop,möj pierwszy ,i po 2 miesiacach uzytkowania nie dziala mi windows,nic, zaden program,jak chce cos otworzyc to pojawia sie czarne okno,internet dziala,ale wszystkie programy nieeeeeeeee,nie moge nawet us


tawic wszystkiego od nowa bo nie dziala mi ta opcja,nie wiem co zrobilam zle,blaaaaaaaagam pomocy,mam wszystko na gwaranc
ji i chcialabym wiedziec czy to moja wina czy nie,jestem laikiem i kobieta :) :takze prosze o powolne tlumaczenie,proszeeeeee,bo umieram z niepokoju

ludzie pomözcie,nie wiem czy dzwonic po kogos czy dam sama rade,jakakolwiek odpowiedz mnie zadowoli,dzieki

Załączone miniatury

  • 22_02_08_1948.jpg

  • 0

#2 Weksel

Weksel

    Intel inside

  • 646 postów

Napisano 19 05 2008 - 11:59

Eeee... Może lepiej dać laptopa do serwisu? Skoro mówisz, że jesteś laikiem, to ciężko będzie Ci pomóc przez forum. Poza tym jakoś wybiórczo jest opisany problem...
Nie rozumiem otwierasz program i pojawia się czarny ekran?

  • 0

#3 #plus

#plus

    Uzależniony od forum

  • 1 315 postów

Napisano 19 05 2008 - 12:39

Sprawdzałaś ten komputer antywirusem? Poza tym wyrażaj się nieco jaśniej jeżeli możesz. :)
  • 0

#4 Gawron

Gawron

    Początkujący

  • 110 postów

Napisano 19 05 2008 - 13:11

IMO formacik załatwi sprawę; udaj się do znajomego "informatyka" bądź serwisu :)
  • 0

#5 joaska

joaska

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 19 05 2008 - 15:53

IMO formacik załatwi sprawę; udaj się do znajomego "informatyka" bądź serwisu ;)