Nie umiem trybu graficznego w Pascalu.
Musze napisać taki program:
Animacja 3 D:
Program pokazuje ruch trójwymiarowego obiektu.
Należy użyć tryby graficznego.
Podpowiedz:
Należy narysować figurę 3D, a jej współrzędne uzależnić od zmiennej będącej w pętli.
Następnie punkt dalej należy narysować jeszcze raz figurę, a poprzednia zamalować czarnym kolorem.

[pascal]ANIMACJA 3D
Rozpoczęty przez
MARCIN ADEPT
, 07 03 2008 03:28
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 03 2008 - 03:28
#2
Napisano 07 03 2008 - 23:50
A więc konkretnie co chcesz zrobić ?
- Obracać np.: sześcian wokół osi x,y,z ?
- czy po prostu przesuwać obiekt trójwymiarowy wzdłuż osi x,y ?
Coś wspólnie napiszemy
- Obracać np.: sześcian wokół osi x,y,z ?
- czy po prostu przesuwać obiekt trójwymiarowy wzdłuż osi x,y ?
Coś wspólnie napiszemy

#3
Napisano 08 03 2008 - 00:25
obracać sześcian wokół osi x,y,z
#4
Napisano 08 03 2008 - 01:41
Z braku czasu nie przedstawię kodu programu, może później w wolnej chwili. Na razie zobacz tutaj:
gotowy przykład:
http://4programmers.net/Turbo_Pascal/Morph...w_Turbo_Pascalu
Podstawy grafiki trójwymiarowej (wzory)
http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=1969
gotowy przykład:
http://4programmers.net/Turbo_Pascal/Morph...w_Turbo_Pascalu
Podstawy grafiki trójwymiarowej (wzory)
http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=1969
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych