Uzywam karty 8600 GT gigabyte - w raporcie everestu przy czestotliwosci taktowania procesora graficznego (geometric domain) wyswietlane jest 594 Mhz - orginalnie 100Mhz - overloking 494%.
Czy to jest normalne przy tej karci i czemu tak jest?
Czestotliwosc taktowania graficznego (shader domain) 1400 Mhz - orginalnie 1400 Mhz
- Forum komputerowe
- → Przeglądanie profilu: Tematy: michalole
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 15
- Odwiedzin: 1 016
- Tytuł: Początkujący
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Moje tematy
GeForce 8600 GT - czestotliwosc taktowania
13 09 2007 - 21:22
rozdzielenie netu na ruterze
10 09 2007 - 22:28
Witam.
jestem zielony w tych sprawach wiec prosze o pomoc.
sprawa wygląda tak.
dostawca netu jest Virgin (anielski). sa dwa kompy . sytacjonarny z Xp i laptop z Vista.
internet jest podlaczony do stacjonarnego za pomoca ich modemu oraz routera Dlink DI-524. oczywiscie przez kabel.I dziala ale tylko na tym stacjionarnym.
chce abym odbierał neta ((nie musze miec dostepu do plikow ze stacjonarnego) na laptopie z vista i wbudowanym Wifii.
laptop wykrywa inne sieci jakies okoliczne ale nie wykrywa tej z routera.
w ustawieniach sieci stacjonarnego nie ma wyszczegolnionych adresow. jest wszystko na automatycznie. wiec nie wiem jakie sa te adresy.
Co zrobic pokolei zebym uzyskal neta na tym laptopie.
Prosze o pomoc
jestem zielony w tych sprawach wiec prosze o pomoc.
sprawa wygląda tak.
dostawca netu jest Virgin (anielski). sa dwa kompy . sytacjonarny z Xp i laptop z Vista.
internet jest podlaczony do stacjonarnego za pomoca ich modemu oraz routera Dlink DI-524. oczywiscie przez kabel.I dziala ale tylko na tym stacjionarnym.
chce abym odbierał neta ((nie musze miec dostepu do plikow ze stacjonarnego) na laptopie z vista i wbudowanym Wifii.
laptop wykrywa inne sieci jakies okoliczne ale nie wykrywa tej z routera.