Skocz do zawartości


michael_w18

Rejestracja: 13 cze 2012
OFFLINE Ostatnio: 13 06 2012 18:28
-----

Moje tematy

Problem z programem pocztowym Thunderbird

13 06 2012 - 18:23

Mam dość dziwny problem z Thunderbirdem. Mianowicie, dzisiaj nagle przestał częściowo działać. Przy próbie zarówno wysyłania wiadomości, jak i ich zapisywania jako szkic lub szablon, pojawia się błąd (taki sam dla wszystkich kont – mam ich 15):
„Wysyłanie wiadomości nie powiodło się. Zweryfikuj konfigurację konta i ponów próbę”. Próbowałem już wielu czynności, m.in.:
  • Zmiana SMTP
  • Wyłączenie programu antywirusowego oraz firewalla
  • Wyczyszczenie listy haseł
  • Uruchomienie TB w trybie awaryjnym
  • Deinstalacja TB oraz instalacja ponownie
  • Zmiana profilu
  • Zmiana dysku, na którym są pliku dotyczące danego profilu.
Nic nie pomaga. Podejrzewam, że błąd może być związany z jakąś biblioteką Windowsa, niestety jestem w tym zielony. Dodam jeszcze, ze WIN7 oraz TB w wersji najnowszej (13).

Bardzo proszę o pomoc. Sytuacja sparaliżowała mi pracę (muszę korzystać z przeglądarkowej wersji obsługi poczty, a niestety nie jest to praktyczne, gdyż dziennie wysyłam dziesiątki maili).