- Forum komputerowe
- → Przeglądanie profilu: Tematy: m11m11
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 2
- Odwiedzin: 586
- Tytuł: Nowy
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
O mnie
-
Jaki posiadasz system operacyjny?
Windows
0
Neutralna
Moje tematy
router wireless D524
28 12 2008 - 15:10
Bardzo prosze o pomoc. Z racji tego ze jestem kompletym laikiem w tej tematyce nie potrafie sobie poradzic. Mam roter bezprzewodowy model jak w temacie zainstalowany na laptopie, działa bez zarzytów (połączony z internetem z kablówki).Odebrałam z naprawy komputer stacjonarny i chciałabym zrobic tak, by internet chodził na tych dwoch kompach, ale niestety nie mam zielonego pojecia co czynic by uzyskac połaczenie rowniez na komputerze stacjonarnym. Czy znajdzie sie osoba, która wytłumaczy mi krok po kroku co robic? Bede bardzo wdzieczna!Z góry dziekuje i pozdraiwam
Problem z załadowaniem pulpitu
15 12 2008 - 17:18
WITAM SERDECZNIE
Ok. miesiąc temu kupiłam notebooka Asus, a juz pojawia sie jakis problem. Chodzi o pulpit- po włączeniu zamiast dotychczaswych ustawien na pulpicie pojawia sie jedynie białe tło z napisem Asus- nie ma dotychczasowego tła, nie ma ikon, pasek narzędzi jest ukryty. Za każdym razem musze reczenie od nowa wsystko ustawiac- pasek narzedzi ma właczona funkcie autoukrywania, musze od nowa ustawic tło pulpitu, w widoku ustwic na pokazywanie ikon na pulpicie, zmienic rozdzilczosc bo ikony sa postrz ępione. Po takiej operacji 3-4 włączenia kompa jest wszsytko dobrze, potem znowu jest to samo, i znow wszystko od nowa trzeba ustawiac. Nie wiem z czego to wynika, dlaczego taki problem przy nowym komputerze. Skanowalam komputer i antywusem i róznymi programami wykrywajacymi błedy- zaaden nie wykrył nic niepokojacego...Bardzo prosze, pomozcie i poradzcie co zrobic by taki problem juz sie nie pojawiał. Z góry bardzo dziekje.