Witam! Jestem bardzo początkujący w tych sprawach i właściwie baaardzo niedawno zacząłem, a ponieważ mam ferie, to postanowiłem się wziąść do sprawy na serio. Otóż nie wiem czy dobrze zatytułowałem temat, ale mam dość irytujący mnie problem. Otóż, w książce z której się uczę, zalecane jest użycie programu IrfanView do utworzenia siatki menu. Wszystko było OK. Ale postanowiłem zmienić kategorie strony, tym samym zmieniając menu (normalka).
I w tym momencie pojawił się problem. Otóż kiedy tworzyłem menu tym programem (tylko dla próby), to przy tworzeniu siatki z danych elementów (podkategori), na tło każdego z odnośników, została klejana nazwa jaką nadałem plikowi podczas zapisywania na dysk. Dlatego też bardzo proszę, o podanie nazwy jakiegoś dobrego, darmowego i co najważniejsze dla mnie polskojęzycznego programu, dzięki któremu będę mógł bezproblemowo tworzyć satki.
Do tworzenia elementów używam Paint.NET, próbowałem Corelem, ale ten nie nie opcji zapisania pliku w formacie .JPG/.JPEG...
Więc, jeżeli istnieją jakieś darmowe odpowiedniki, to także bardzobym prosił o podanie nazw... Z góry dziękuje za odpowiedź...
[html/xhtml] Tworzenie siatki menu
Rozpoczęty przez
lukasz784
, 21 02 2009 18:34
8 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 21 02 2009 - 18:34
Napisano 21 02 2009 - 20:21
Najpierw mi powiedz do czego sluzy taka siatka - i najlepiej jak to wyglada, bo chyba pierwszy raz sie z czyms takim spotykam.
Napisano 21 02 2009 - 21:20
Tzn. Mapa odnośników, ale dzięki bo zmieniłem zdanie, zrobie dynamiczne MENU...
Napisano 24 02 2009 - 15:42
A to przypadkiem nie jest AREA?
Napisano 25 02 2009 - 17:21
Ale jaka AREA?... A poza tym... Jest gdzieś poradnik, który opisuje tworzenie menu WWW programem Corel X3? Bo szukałem w google ale nie moge znaleźć...
Napisano 25 02 2009 - 18:50
Ale jakiego menu!? Pokaż to wreszcie.
Napisano 25 02 2009 - 19:47