Skocz do zawartości


Zdjęcie

co sądzicie o tym komputerku?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ozi10gdr

ozi10gdr

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 05 10 2015 - 15:52

Witam, ostatnio stwierdziłem że czas żeby sobie zmienić komputer i znalazłem taki oto sprzęt za 2700 zł, nie znam się bardzo dobrze na komputerach więc pytanie kieruje do was czy nada się i czy jest nawet nawet :D

Procesor Intel Core i5-4460 (4 rdzenie, od 3.20 GHz do 3.40 GHz, 6 MB cache)
Chipset Intel HM81
Zainstalowana ilość pamięci RAM 8 GB (DIMM DDR3, 1600 MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 16 GB Ilość gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 960
+ Intel HD Graphics 4600
Wielkość pamięci karty graficznej 2048 MB GDDR5 (pamięć własna)
Dysk twardy 1000 GB SATA 7200 obr.
Wbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer
Dźwięk Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Łączność LAN 10/100/1000 Mbps
Rodzaje wyjść / wejść - panel tylny USB 2.0 - 4 szt.
USB 3.0 - 2 szt.
PS/2 - 2 szt.
Wejście audio - 1 szt.
Wyjście audio - 2 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
VGA (D-sub) - 1 szt.
DVI - 1 szt.
DVI (karta graficzna) - 1 szt.
HDMI - 1 szt.
HDMI (karta graficzna) - 1 szt.
Display Port (karta graficzna) - 3 szt.
AC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Rodzaje wyjść / wejść - panel górny USB 2.0 - 2 szt.
USB 3.0 - 1 szt.
Wejście mikrofonowe - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
SATA - 1 szt. Porty wewnętrzne (wolne) PCI-e x1 - 3 szt.
SATA II - 1 szt.
Kieszeń zewnętrzna 5,25" - 2 szt.
Kieszeń wewnętrzna 3,5" - 2 szt.
Kieszeń wewnętrzna 2,5" - 3 szt. Zasilacz 500 



Użytkownik ozi10gdr edytował ten post 05 10 2015 - 15:56

  • 0

#2 brutus3

brutus3

    Profesjonalista

  • 2 406 postów

Napisano 05 10 2015 - 16:35

Rozumiem że jeszcze go nie kupiłeś tylko oczekujesz porady (recenzji) o twoim wyborze komputera.