Skocz do zawartości


Zdjęcie

[c++]A Snake's Life - projekt węża w konsoli


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kai

Kai

    Stały użytkownik

  • 237 postów

Napisano 13 05 2007 - 23:47

Zbliżył się koniec semestru i jakoś trzeba było zaliczyć informatykę ;] No to wybrałem sobie projekt - napisanie węża. Nazwałem go jakże [nie]oryginalnie - A Snake's Life. Gra napisana jest w C++ i co bardziej specyficzne - w konsoli ;] Nie spodziewajcie się jakiś fenomenów - takie miałem wymagania co do projektu i nie mogłem ich przekroczyć (chodzi o gui, bądź co bądź opengl'a). Wersja to nadal beta - choć udało mi się przedmiot już na 5 zaliczyć ;] Widziałem tam już jeden błąd w działaniu (choć nieznaczny) i kilka stylistycznych. Może kiedyś poprawię, ale pewnie prędzej go przepisze na OpenGL'a ;]
Prosiłbym o ocenę działania, funkcjonalności, opcji - etc tego programu. Obiektywnej z Waszej strony rzecz jasna. Prosiłbym też o uwzględnienie faktu, że niektórych rzeczy nie mogłem przeskoczyć, tak więc jeśli ktoś będzie narzekał na to, że nie ma 3D i jest wersja tekstowa - to niech lepiej nic nie piszę. Budująca i rozwijająca krytyka mile widziana. Uogólniając, proszę o jak największy obiektywizm (jakby co więcej powierzchownych informacji w readme ;])...
[hide]
Link:
http://RS.com/files/31155278/asnakeslife_beta.rar

Mirror:
http://www.sendspace.com/file/4lvqr3

Hasło:
tweaks.pl

[/hide]

PS: odniesienie się do napotkanych błędów też mile widziane ;]

  • 0

#2 Trivelt

Trivelt

    Unix fan

  • 406 postów

Napisano 25 05 2007 - 19:14

Ciekawy programik, trochę przestarzały, ale Snake i tak zawsze żywy :) Najbardziej denerwuje mnie to 'pikanie' kompa podczas zbierania punktów.

  • 0

#3 Kai

Kai

    Stały użytkownik

  • 237 postów

Napisano 25 05 2007 - 19:29

Ciekawy programik, trochę przestarzały, ale Snake i tak zawsze żywy

Zgadzam się - przestarzały :] Niestety były pewne warunki ustalone przez wykładowce i nie było mowy np. o OpenGL'u. Miała być konsola i tego przeskoczyć nie mogłem. Starałem się w miarę po prostu nadać kolorytu temu programowi, który z racji specyfiki konsolowego GUI nie mógł jakiś hiper fajny :]

Najbardziej denerwuje mnie to 'pikanie' kompa podczas zbierania punktów.

Heheheh ja już się przyzwyczaiłem :] O ile dałem poprawną wersję to te "pikanie" powinno być maksymalnie ukrócone. Co by tylko powiadomić użytkownika o danej akcji.

Chciałbym podziękować Ci Informatyk za krótką recenzję. Nie gryzę za nieprzychylne wypowiedzi o ile są one podparte argumentami. Przyjmuję do wiadomości krytykę i zabiorę ją pod uwagę przy przyszłych projektach. Bo o to w tym chodziło, aby wyciągnąć jakieś wnioski. Mam nadzieje, że ktoś się skusi jeszcze o jakąś recenzję :]
  • 0

#4 mr_eko

mr_eko

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 27 06 2007 - 20:58

Nom fajne.

Strasznie oldschoolowe jak na ATARI.
To pikanie peceta trochę wkurza :P .
Ale ogólnie Jeden ze "snejków" które mi się najbardziej podobały. :P

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych