gdzie moge znalezc jakis tutorial, jak w c++ narysowac kreske na ekranie ??

[c++] kreska
Rozpoczęty przez
Gość_qrdziel_*
, 14 09 2008 04:01
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Gość_qrdziel_*
Napisano 14 09 2008 - 04:01
#2
Gość_Tobix_*
Napisano 14 09 2008 - 08:58
kreske? chodzi o znak '-' ? jak tak to poprostu wypisz go jako cout << '-';
#3
Gość_qrdziel_*
Napisano 14 09 2008 - 11:31
hihi
nie - chodzi mi o tryb graficzny
jak najprosciej narysowac kreske, albo okrag - od czegos trzeba zaczac - a najprzyjemniej uczyc sie od grafiki
nie - chodzi mi o tryb graficzny
jak najprosciej narysowac kreske, albo okrag - od czegos trzeba zaczac - a najprzyjemniej uczyc sie od grafiki
#4
Napisano 14 09 2008 - 20:23
Bodajże GDI+ z gdiplus.dll i DrawLine na obiekcie typu Graphics. Można też wykorzystać Windows GDI, DirectX i OpenGL. Dla przykładu w ostatnim dzięki wykorzystaniu glBegin(GL_LINES);, glEnd(); i podaniu odpowiednich wierzchołków poprzez glVertex2f(x, y);.
Miłego składania w całość :]
Miłego składania w całość :]
#5
Gość_qrdziel_*
Napisano 15 09 2008 - 03:23
hmmm
no dobre
a cos po polsku ??
albo gdzie znalezc najprostszy przyklad ??
no dobre
a cos po polsku ??
albo gdzie znalezc najprostszy przyklad ??
#6
Napisano 09 10 2008 - 00:51
Rozumiem, że inicjalizować tryb graficzny potrafisz. Tutaj mam z materiały z moich lekcji. Pracuje jednak pod Borlandem, więc zwyczajnie te instrukcje mogą być nieaktualne. Z tego co pamiętam to była komenda w stylu:
albo
A w materiałach rysowanie wielokątów.
lineto(x,y);Rysowanie lini od obecnych wspł. do punktu o wspł. x y.
albo
drawto(x,y,i chyba grubosc lini od 1 do 6);To samo, można ustawić styl czy grubość linii.
A w materiałach rysowanie wielokątów.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych