Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zrzut fizycznej pamieci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 HAPPY

HAPPY

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 20 02 2006 - 20:06

Nie znam się zbytnio na komputerze, więc nie wiem, czy dobrze opisz? to co si? u mnie dzieje.
Komp by? formatowany tydzień temu i myślałam, że to pomoże, ale w?a?nie zauważyłam, że dzieje się to samo, co przed. A mianowicie sam się wyłącza, tzn. pojawia si? napis :

zrzucanie fizycznej pamięci, w celu zabezpieczenia komputera przed uszkodzeniem. Je?li widzisz ten komunikat po raz pierwszy od??cz wszystkie nowo pod??czone sprz?ty, a je?li pojawi? si? on po raz który? z kolei skontaktuj sie z serwisem.
Upewnij si?, czy dysk twardy nie jest uszkodzony b?d? ?le pod??czony


I jednocze?nie odliczany jest czas zrzucania fizycznej pami?ci w %.Dysk twardy zosta? sprawdzony, ?aden nowy sprz?t nie by? pod??czany. Przed formatem dzia?o si? tak z regu?y w trakcie, kiedy by?a uruchomiona jakakolwiek gra, potem coraz cz??ciej i nawet podczas przegl?dania stron na necie, a? w ko?cu tak si? zblokowa?o, ?e nawet komputer si? nie zd??y? uruchomi?, a z powrotem si? wy??cza?.
Czy kto? ma jakie? pomys?y, co mo?e by? uszkodzone i co by nale?a?o wymieni?.
dzi?ki

  • 0

#2 BillyKid1978

BillyKid1978

    Początkujący

  • 29 postów

Napisano 21 02 2006 - 02:03

kliknij tuhttp://forum.infojama.pl/viewtopic.php?p=3...42adc5b118c70a5

  • 0

#3 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 07 08 2007 - 13:18

Błędy Windows
  • 0

#4 Aman

Aman

    Windows 98/XP/Vista/Ubuntu

  • 955 postów

Napisano 07 08 2007 - 16:42

Przepisz i podaj kody z błędy STOP, ewentualnie nazwę pliki, który powoduje zrzut pamięci. Prawdopodobnie masz złe zainstalowane sterowniki, zainstaluj najnowsze ze strony producenta do wszystkich kart rozszerzeń i płyty głównej. Czym sprawdzałeś dysk?

Zobacz w programie Speedfan zakładkę S.M.A.R.T. oraz w programie HD Tune zakładkę Health czy wszystko jest ok.