Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zestaw dla grafika/animatora za 3-3,5k


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 nastynas

nastynas

    Obserwator

  • 6 postów

Napisano 27 10 2007 - 18:35

Witam,

W sprawach sprzętu jestem kompletnym laikiem, dlatego proszę o pomoc w wyborze zastawu. Wszystkie wymagania poniżej. Przeglądałem proponowane tutaj zestawy ale wolałbym zaczerpnąć jeszcze dodatkowej opinii. Np. procesor chciałbym kupić Q6600 bo wydaje mi się bardziej przyszłościowy niż E6750. I jeśli ktoś będzie tak miły i mi pomoże :P to niech skrobnie kilka słów wyjaśnienia dlaczego wybrał ten a nie inny komponent.

1. Komputer w 80% do pracy z grafiką. Głównie After Effects (czyli animacje, obróbka video), Photoshop i 3Dmax. Pozostałe 20% czasu to Internet i okazjonalnie gierki (dlatego karta graf. w okolicach 1200zl)
2. Absolutna stabilność, no nie ma po prostu prawa się cokolwiek wieszać :P
3. Jakość liczy się bardziej niż cena
4. NIE będzie podkręcany żaden element
5. RAM 4gb
6. karta graficzna tak w okolicach 1200zł max, przy czym MUSI obsługiwać OpenGL 2.0 (NVIDIA rekomendowana - tak sobie życzy Adobe)
7. Cichutko ma chodzić zasilacz i procesor (Intel)
8. Dysk sporych rozmiarów i solidny. Jeśli jest jakiś sposób na rozłożenie, zabezpieczenie danych (np. dwa dyski, RAID) to poproszę o kilka słów wyjaśnienia
9. Nie potrzebuję: monitora, nagrywarki DVD i głośników. Chętnie przeczytam jakie obudowy do tego zestawu polecacie a nawet jaką klawiaturę i myszkę :P
10. Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie to używam Win XP sp2
11. Przedział cenowy 3000-3500 zł brutto, ale jeśli będzie uzasadnione przekroczenie budżetu to 4000 też ok

  • 0

#2 Diabel

Diabel

    Początkujący

  • 36 postów

Napisano 27 10 2007 - 19:26

potrzebojesz go na juz czy mozesz poczekac 2-3 tygodnie ??
jesli mozesz to bedziesz mial wybor co do karty graficznej mam na mysli radoslawa 2950 :P i GF`a 8800GT (juz w poniedzialek premiera)