Skocz do zawartości


Xage

Rejestracja: 02 maj 2013
OFFLINE Ostatnio: 09 05 2013 18:22
-----

Moje tematy

Logi - wolno działający Internet

03 05 2013 - 23:51

Witam.
Poradzono mi zrobienie logów OTL i wrzucenie ich tutaj. Prosiłbym o sprawdzenie ich. Problem został już opisany w tym temacie.

 

 

/Bardzo-powa%C5%BCny-problem-z-po%C5%82%C4%85czeniem-internetowym-t54255/

 

Pozdrawiam


 


Bardzo poważny problem z połączeniem internetowym.

02 05 2013 - 21:02

Witam.

Mój problem jak uważam leży gdzieś w dostarczanym do mnie połączeniu internetowym, jednak nie mam takiej pewności.

Nie mogę zaktualizować Kasperskiego - jak widać na screenie ściąganie zatrzymuje się na 44% i czasami resetuje się spowrotem do 0% i tak w kółko, jedynie "update size" się powiększa.

Nie mogę zaktualizować do końca gry League of Legends - ściąganie zatrzymuje się na momencie pokazanym na screenie, po jakimś czasie aktualnie wgrywany plik przeskakuje na inny jednak jak widać w logach które zamieściłem aż roi się tam od błędów.

Nie mogę zaktualizować również gry Neverwinter - ściąganie staje dokładnie na tym miejscu co na screenie - również dołączyłem log.

Myślałem że to kwestia czasu - jednak wczoraj zostawiłem komputer na 6 godzin i ani League of Legends ani Kasperski nie zaktualizowały się. Jedynie co w ciągu tych 6 godzin się stało to został pobrany torrentami setup owego Neverwintera.

Do tego wiele filmików na YouTube nie chce mi się włączyć, nie ma nawet ikonki bufforowania - po prostu filmik stoi na 0:00 i czasami kombinacja po jakościach odtwarzania (360p, 240p itd) pomaga choć nie zawsze, zdarzyły mi się filimki, których nie byłem w stanie otworzyć i koniec. Przy tym równie wielka ilość filmików chodzi zupełnie normalnie.



Wczoraj zrobiłem formata więc nie sugerujcie mi tego rozwiązania, zrobiłem go bo miałem dużo już syfu niepotrzebnego na dysku a myślałem, że może przy okazji te problemy znikną (bo występowały identycznie przed formatem już od jakiegoś czasu) jednak tak się nie stało.

Nie ważne czy internetu używam przez Router czy bezpośrednio przez kabel szerokopasmowy podpięty do kompa - problemy są identyczne. Próbowałem też na laptopie na którym mam Windows 7 (na PC mam XP) zaktualizować LoL'a i jest identyczny problem.


Wnioskując nad tym co napisałem wyżej, uważam, że to nie może być wina sprzętu. Próbowałem również użyć Chdsk na partycji na której mam te gry - nic to nie dało.



Prosiłbym bardzo o pomoc, to bardzo uciążliwe dla mnie usterki i tak naprawdę nie wiem jak temu przeciwdziałać.

Pozdrawiam.