Skocz do zawartości


Zdjęcie

Windows XP Home Edition


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 KirkLeeH

KirkLeeH

    Początkujący

  • 106 postów

Napisano 06 10 2008 - 21:24

Witam. Zamierzam kupić oprogramowanie Windows XP Home Edition SP3 Oem. Chciałbym zapytać o wasze opinie na temat opłacalności zakupu tego systemu. Jestem przeciętnym użytkownikiem komputera (żadnego kombinowania <_< ). Gdzieś przeczytałem iż ten system nie obsługuje komputerów wieloprocesorowych. Oczywiście nie chodzi tu o procesory dwurdzeniowe? Z góry dziękuję za wszelkie informacje i opinie. Pozdrawiam

  • 0

#2 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 06 10 2008 - 22:31

Xp to (moim zdaniem ) najlepszy system jaki kiedykolwiek wpowadził microsoft i niechciałbym się zadawać z kimś kto uważa że Xp nie obsługuje procków wieloprocesorowych (czyli 2 rdzenie czy więcej),
wersja home jest dla bardziej podstawowych urzydkowników chociaż prawie niczym się nie różni poza tem że wersja professional obsługuje więcej ramu
Oczywiście to tylko moje zdanie i pewnie niektórzy się zemną nie zgodzą ... <_<
ja bym nie żałował kasy na XP ;)

  • 0

#3 sLEAPer™

sLEAPer™

    Początkujący

  • 23 postów

Napisano 07 10 2008 - 14:50

XP fajny system,oczywiscie wszystkie gry masz itp. Fajnie się go edytuje (opcje Kopiuj do... i Przenieś do...). I chyba się zgodzę z rozmówcą wyżej że to najlepszy system Microsofta :]
  • 0

#4 Parry

Parry

    Kobieciarz

  • 325 postów

Napisano 07 10 2008 - 14:59

Ja mam Windows XP Home i nie narzekam... W codziennym uzytkowaniu nie widze różnicy... a teraz są takie tanie XP to tylko brać... Ja dałem 240 zł <_<
  • 0

#5 KirkLeeH

KirkLeeH

    Początkujący

  • 106 postów

Napisano 07 10 2008 - 19:47

No a ja dzisiaj kupiłem i powiem szczerze że nie bardzo jestem zadowolony, spieszę mówić dlaczego. Otóż zainstalowałem wszystko pięknie działa. Poinstalowałem niektóre sterowniki i sterowniki od neta (neo) aby móc dokonać aktywacji co by się później nie męczyć. Wszystko ładnie pięknie. Wyłączyłem komputer. Włączyłem po około 2 godzinach i wyskakuje komunikat: zawartość sprzętowa komputera uległa poważnej zmianie (czy coś takiego), musisz dokonać reaktywacji. Oczywiście w komputerze nie zmieniałem ABSOLUTNIE niczego a że mam wersję oem to nie mogę reaktywować. I co mam teraz zrobić? Planuję zadzwonić jutro do obsługi klienta i zapytać choć nie wiem czy coś wywalczę. Jest napisane że muszę aktywować aby nadal korzystać z systemu Windows. Co powiecie? Pozdrawiam.
  • 0

#6 Tomtech

Tomtech

    Początkujący

  • 27 postów

Napisano 07 10 2008 - 20:00

Ja mam Windows XP Home i nie narzekam... W codziennym uzytkowaniu nie widze różnicy... a teraz są takie tanie XP to tylko brać... Ja dałem 240 zł <_<

A jak jest z Direct X 10.pod Xp?.... systemy 32bit Jest starszym Systemem Bardzo dobrym lecz , zostaje w tyle ! Pozdro. 64bit.
  • 0

#7 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 07 10 2008 - 20:15

No a ja dzisiaj kupiłem i powiem szczerze że nie bardzo jestem zadowolony, spieszę mówić dlaczego. Otóż zainstalowałem wszystko pięknie działa. Poinstalowałem niektóre sterowniki i sterowniki od neta (neo) aby móc dokonać aktywacji co by się później nie męczyć. Wszystko ładnie pięknie. Wyłączyłem komputer. Włączyłem po około 2 godzinach i wyskakuje komunikat: zawartość sprzętowa komputera uległa poważnej zmianie (czy coś takiego), musisz dokonać reaktywacji. Oczywiście w komputerze nie zmieniałem ABSOLUTNIE niczego a że mam wersję oem to nie mogę reaktywować. I co mam teraz zrobić? Planuję zadzwonić jutro do obsługi klienta i zapytać choć nie wiem czy coś wywalczę. Jest napisane że muszę aktywować aby nadal korzystać z systemu Windows. Co powiecie? Pozdrawiam.

a próbowałeś zaktualizować biosa ?
  • 0

#8 KirkLeeH

KirkLeeH

    Początkujący

  • 106 postów

Napisano 07 10 2008 - 20:40

Nie. Nie robiłem absolutnie nic przy komputerze. Możliwe że instalowałem sterowniki płyty głównej po aktywacji. Czy uda mi się odzyskać licencję?
  • 0

#9 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 08 10 2008 - 13:46

Zadzwoń do pomocy technicznej oni powinni ci pomóc

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych