Skocz do zawartości

Wilq_lpu

OFFLINE Ostatnio: 24 02 2009 01:05
-----

Moje posty

W temacie: Jaka drukarka do domu?

23 05 2007 - 17:05

Mam huba, nawet dwa, drugi jest wmontowany w monitor. Pendrive dla przykładu zawsze podłączam przez monitor i to przez ten sam wtyk w monitorze, żeby mógł się ładować i różne rzeczy się dzieją. Czasem już podczas działania nagle wyskakuje komunikat, że wykryto nowy sprzęt. Z kablem USB do komórki (który był podłączony na stałe) też były cuda.
Nie jestem informatykiem, ale wiem, że windows jest nieobliczalny i jeśli miałbym wybór, to zbędnych kłopotów wolałbym uniknąć. Sprawa jest chyba przesądzona, bo wszystkie drukarki, na które patsze są na USB. Tylko stary dobry lexmark ma prócz USB jeszcze paralela.....

W temacie: Jaka drukarka do domu?

23 05 2007 - 12:39

Nie lubię USB. Wszystko, co mam na USB melduje się przy podpinaniu, czasem windows świruje i instaluje swoje sterowniki na nowo, po czym pisze, że nie dało się poprawnie zainstalować itp... a na paralelu drukarka jest przyczepiona i zawsze działa.

Zastanowię się nad canonami. Z tym, że miałem zamiar kupić tusz w butelkach ze strzykawkami i napełniać, a tych cena jest podobna bez względu na markę, więc koszt eksploatacji podobny, o ile tylko kardidże wytrzymają kilka lat.

W temacie: Nero i weryfikacja - błędy

23 05 2007 - 12:23

Jasne, że można, ja też nie kasuje nic z dysku (i dla tego jest prawie pełny), ale jak coś nagrywam, to chcę mieć pewność, że wszystko będzie hulać. Można nagrać jeszcze raz- ale jak potrzebowałem muzy na jeden wieczór, albo gry dla znajomych dzieciaków na jedno popołudnie, to głupio wracać do domu i nagrywać jeszcze raz, kiedy płyta powinna już się kręcić.
Nie wspominając mojej prezentacji na mature ustną z polaka, gdzie nero wykrył błąd, u mnie chodziło, a na maturze nie chciało. Na szczęście nagrałem od razu drugi raz i ta druga płytka poszła.

Tak więc róbta co chceta, ja wolę sprawdzać.

W temacie: Jaki zasilacz do około 100 zł