Mam huba, nawet dwa, drugi jest wmontowany w monitor. Pendrive dla przykładu zawsze podłączam przez monitor i to przez ten sam wtyk w monitorze, żeby mógł się ładować i różne rzeczy się dzieją. Czasem już podczas działania nagle wyskakuje komunikat, że wykryto nowy sprzęt. Z kablem USB do komórki (który był podłączony na stałe) też były cuda.
Nie jestem informatykiem, ale wiem, że windows jest nieobliczalny i jeśli miałbym wybór, to zbędnych kłopotów wolałbym uniknąć. Sprawa jest chyba przesądzona, bo wszystkie drukarki, na które patsze są na USB. Tylko stary dobry lexmark ma prócz USB jeszcze paralela.....
- Forum komputerowe
- → Przeglądanie profilu: Posty: Wilq_lpu
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 881
- Tytuł: Obserwator
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
O mnie
-
GG
4613121
-
Tlen
wilq_lpu
0
Neutralna
Moje posty
W temacie: Jaka drukarka do domu?
23 05 2007 - 17:05
W temacie: Jaka drukarka do domu?
23 05 2007 - 12:39
Nie lubię USB. Wszystko, co mam na USB melduje się przy podpinaniu, czasem windows świruje i instaluje swoje sterowniki na nowo, po czym pisze, że nie dało się poprawnie zainstalować itp... a na paralelu drukarka jest przyczepiona i zawsze działa.
Zastanowię się nad canonami. Z tym, że miałem zamiar kupić tusz w butelkach ze strzykawkami i napełniać, a tych cena jest podobna bez względu na markę, więc koszt eksploatacji podobny, o ile tylko kardidże wytrzymają kilka lat.
Zastanowię się nad canonami. Z tym, że miałem zamiar kupić tusz w butelkach ze strzykawkami i napełniać, a tych cena jest podobna bez względu na markę, więc koszt eksploatacji podobny, o ile tylko kardidże wytrzymają kilka lat.
W temacie: Nero i weryfikacja - błędy
23 05 2007 - 12:23