Wieszjący się router TL-WR340G i pytanie o nowy.
#1
Napisano 18 04 2010 - 09:27
#2
Napisano 18 04 2010 - 10:42
http://www.tp-link.com/support/download.asp?a=1&m=TL-WR340G
Zazwyczaj taka aktualizacja rozwiązuje pewne problemy.
#3
Napisano 18 04 2010 - 12:29
#4
Napisano 18 04 2010 - 23:39
#5
Napisano 19 04 2010 - 16:46
Witam od jakiegoś czasu posiadam router TP-LINK TL-WR340G nie wiem dlaczego dałem się namówić na jego zakup ale jakoś tak wyszło... Był tani... Teram mam z nim ciągłe problemy wiesza się i cały czas zrywa połączenia próbowałem już wszystkiego od resetu ustawień po zmianę sterowników kart WiFi w kompach... Ale nic to nie daje, cały czas przy włączaniu kompów nie ma netu trzeba za każdym razem go resetować. Gwarancja nic nie daje w serwisie nic nie stwierdzili... Już nie mam siły na ten złom, czy ma ktoś jakiś pomysł co może być? Ewentualnie proszę powiedzieć jaki kupić router by zaznać wreszcie spokoju?
Spróbuj wpisać wartości DNS i zapisać na stałe w konfiguracji routera prawdopodobnie nie są wpisane tylko ustawione domyślnie (1 wartość) druga pojawia się po naprawieniu połączenia i dlatego zaczyna działać.
#6
Napisano 20 04 2010 - 19:22
#7
Napisano 27 04 2010 - 11:19
#8
Napisano 29 04 2010 - 21:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych