Skocz do zawartości


Zdjęcie

Virtual Tuning


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 oskar93

oskar93

    Banned

  • 678 postów

Napisano 09 04 2007 - 17:56

Witam!
Od niedawna interesuję się wirtualnym tuningiem samochodów.
Chciałbym pochwalić się moją pracą. Obejrzyjcie, oceńcie i doradźcie mi co jeszcze dodać. Jestem początkujący.
Dołączona grafika

  • 0

#2 Trivelt

Trivelt

    Unix fan

  • 406 postów

Napisano 10 04 2007 - 11:11

Również nie jestem specjalistą w tej dziedzinie :blink: Na pierwszy rzut oka widać poszarpane krawędzie. Może dla porównania pokaż nam oryginalne zdjęcie :blink:

  • 0

#3 oskar93

oskar93

    Banned

  • 678 postów

Napisano 10 04 2007 - 13:58

Oto oryginał:
Dołączona grafika
  • 0

#4 Hugster

Hugster

    Tweaks.pl Team

  • 426 postów

Napisano 10 04 2007 - 15:22

Witam.

Jak już @informatyk słusznie zauważył to w oczy rzucają się te 'poszarpane brzegi'. Ja osobiście mam jeszcze zastrzeżenia do:
- tło i efekt ruchu - zapewne to chciałeś uzyskać poprzez użycie 'poruszenia/rozmycia' ,ale zapomniałeś o kołach. Na nich wypadało by zastosować filtr 'rozmycie promieniste', a jeśli nie taki był cel przerobienia tła to mogłeś zostawić oryginalne
- felgi, to czarne tło pomiędzy ramionami powinno zniknąć. Zresztą sam styl felg jest kiepski, jak dla mnie to ani trochę nie pasują one do tego auta - szczególnie tylne wygląda jak 'przyklejone'.

/Próbuj dalej, każdy kiedyś zaczyna. A krytyka pomaga :blink:


---
Pozdrawiam
Hugster
  • 0

#5 oskar93

oskar93

    Banned

  • 678 postów

Napisano 11 04 2007 - 20:48

Dzieki. Już wiem co zmienić. Jaki jest najlepszy sposób wypełnienia tych miejsc między ramionami felg?
Wstawić tarcze z zaciskami?
  • 0

#6 Hugster

Hugster

    Tweaks.pl Team

  • 426 postów

Napisano 12 04 2007 - 12:16

Jaki jest najlepszy sposób wypełnienia tych miejsc między ramionami felg?
Wstawić tarcze z zaciskami?

Witam.