Test Drive Unlimited
#1
Napisano 25 04 2007 - 21:17
//Informatyk: Na przyszłość nie używaj wielkich liter w tytule
#2
Napisano 04 05 2007 - 14:41
#3
Napisano 04 05 2007 - 18:14
#4
Napisano 08 05 2007 - 19:12
Witam.według recenzjii przedstawia się ona bardzo ciekawie.
Nie będę załączał screenów bo każdy może sam znaleźć ale recenzje nie kłamią @Informatyk Gra wciąga. Jak zawsze samochodówki mnie po prostu nudziły, no może za wyjątkiem takich tytułów jak NFS Underground/ Carbon to ta na prawdę wciąga. Świetnie odwzorowane samochody, wysokiej klasy szczegóły jak otwierane szyby, drzwi, zmieniająca się nawigacja wewnątrz pojazdu, odbijające się otoczenie 'na lakierze'. Po za tym przy jeździe motorem takie szczeguliki jak ruch nadgarstka przy dodawaniu gazu, uginanie się amortyzatorów przy ruszaniu i mocniejszym hamowaniu - no na prawdę warto samemu się przekonać, że tym razem panowie z "Atari" wypuścili na prawdę 'demona na czterech kółkach'
---
Pozdrawiam
Hugster
#5
Napisano 08 05 2007 - 19:17
#6
Napisano 08 05 2007 - 19:40
---
Pozdrawiam
Hugster
#7
Napisano 10 05 2007 - 04:26
Beznadziejna fizyka , proste arcade, wjezdzanie na pelnym gazie w zakrety po 90 stopni , calkowita zbednosc czegos co sie nazywa hamulec...to samo prowadzenie kazdego innego auta , brak fizyki opon-hamulca-gazu , jazda na pale..Świetnie odwzorowane samochody, wysokiej klasy szczegóły jak otwierane szyby, drzwi, zmieniająca się nawigacja wewnątrz pojazdu, odbijające się otoczenie 'na lakierze'. Po za tym przy jeździe motorem takie szczeguliki jak ruch nadgarstka przy dodawaniu gazu, uginanie się amortyzatorów przy ruszaniu i mocniejszym hamowaniu - no na prawdę warto samemu się przekonać, że tym razem panowie z "Atari" wypuścili na prawdę 'demona na czterech kółkach'
Kupa.
To pisal fanatyk GT Legends oraz GTR2 FIA GT
#8
Napisano 10 05 2007 - 09:44
Beznadziejna fizyka , proste arcade, wjezdzanie na pelnym gazie w zakrety po 90 stopni , calkowita zbednosc czegos co sie nazywa hamulec...to samo prowadzenie kazdego innego auta , brak fizyki opon-hamulca-gazu , jazda na pale..
Kupa.
To widać mówimy o dwóch różnych tytułach
---
Pozdrawiam
Hugster
#9
Napisano 26 05 2007 - 00:08
#10
Napisano 30 05 2007 - 07:16
Jak dla mnie przereklamowana tak samo jak Carbon. Nic nadzwyczajnego.
Ciekawe, bo ostatnią część Test Drive pamiętam z 2000r.
Ano podobno jest to 1600 oryginalnie odwzorowanych tras. A muzyka poważna najbardziej pasuje do podrasowanego Audi A6 Wymagania owszem, duże. O tych szczegółach mówię, opierając się na ustawionych max detalach. Ale i przy niższych przyjemnie można pograć.
---
Pozdrawiam
Hugster
Błąd. 1600 km wiernie odwzorowanych tras.
Beznadziejna fizyka , proste arcade, wjezdzanie na pelnym gazie w zakrety po 90 stopni , calkowita zbednosc czegos co sie nazywa hamulec...to samo prowadzenie kazdego innego auta , brak fizyki opon-hamulca-gazu , jazda na pale..
Kupa.
To pisal fanatyk GT Legends oraz GTR2 FIA GT
Potwierdzam, ale w końcu to arcade. Gdybyś w NFS musiał się martwić czy na odpowiednim gazie wystartowałeś, to tytuł by się bardzo słabo sprzedawał. TD od zawsze pamietam jako arcade.
Ja miałem okazję pograć na nowiutkim i dość mocnym kompie z kierownicą - miodzio.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych