Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tablet sie nie uruchamia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian251

Damian251

    Początkujący

  • 55 postów

Napisano 17 01 2014 - 21:16

Witam. Od kilku posiadam tablet GoClever Terra 101.

Mój problem polega na tym ze przestał sie uruchamiać

wciskam przycisk power tablet niby się włacza

wyświetla się kilka razy logo firmy (prawidłowo)

i nic ekran robi się czarny i dalej nic

próbowałem już klikać restart ale to nic nie daje trzymam go na ładowarce też nic

vol+ + vol- + power on i dalej nic 

co możecie mi poradzić?



  • 0

#2 dale918918

dale918918

    Początkujący

  • 128 postów

Napisano 17 01 2014 - 21:19

wyjmij baterie na 10-15 min i włóż baterie i włącz a jak nie zadziała to napisz bo u mnie to zadziałało ;) 



  • 0

#3 Damian251

Damian251

    Początkujący

  • 55 postów

Napisano 17 01 2014 - 21:20

Tyle że chyba nie da sie wyciągnać bo nie da się go otworzyć chyba że rozkręcać


  • 0

#4 dale918918

dale918918

    Początkujący

  • 128 postów

Napisano 17 01 2014 - 21:27

a jest ciepły? jak tak to zostaw go na 30-1h 

a ma jeszcze gwarancje? jak sposób powyżej nie zadziała to wysyłaj na gwarancje (nie zapomnij o karteczce z problemem)


  • 0

#5 Damian251

Damian251

    Początkujący

  • 55 postów

Napisano 17 01 2014 - 21:36

Więc tak. Moja kuzynka przyznała się że się nim bawiła i ustawiła symulacje rozdzielczości czy coś takiego ?

Jest rada na to? bo jak nie to tablet dobry a na serwisie nic nie zrobią ....

:(


  • 0

#6 dale918918

dale918918

    Początkujący

  • 128 postów

Napisano 17 01 2014 - 21:43

HardReset ( TwardyReset ) Reset całego systemu i instalacja od nowa


  • 0

#7 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 18 01 2014 - 10:34

Wystarczy zastosować się do instrukcji i będzie OK

http://www.goclever.com/data/upload/software_update/20130706/terra-90_f51b07b2e2afb55d7d475060b12be8c347079df3.pdf


  • 0

#8 hungry

hungry

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 31 01 2014 - 22:54

Ostatecznie jeśli nie chcesz stracić gwarancji, to oddaj do serwisu...


  • 0

#9 longin99

longin99

    Początkujący

  • 32 postów

Napisano 16 02 2014 - 21:41

Miałem podobny problem i oddałem do serisu a tam odnowa zainstalowli system i jest ok , ale uważaj i nie daj się naciągnąć na koszty :yes:


  • 0

#10 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 17 02 2014 - 00:17

Wystarczyło poszukać w sieci a wszystko zrobił byś sam, bez zbędnych kosztów ;)
  • 0

#11 longin99

longin99

    Początkujący

  • 32 postów

Napisano 19 02 2014 - 18:19

Tylko ,że jak sam to zrobisz to tracisz gwarancję . A ta przyjemność nic nie kosztowała :) , spokojnie sam bym to zrobił ale gwarancja ważniejsza  .



  • 0

#12 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 19 02 2014 - 22:38

A od kiedy serwis daje gwarancję na system?na nastepny raz proponuje przeczytać warunki gwarancji sprzetu.

  • 0

#13 Metrokaj

Metrokaj

    Początkujący

  • 63 postów

Napisano 25 02 2014 - 19:57

A może po prostu zawiesił się. To bardzo możliwe. Spróbuj go zresetować lub przywrócić do ustawień fabrycznych. 



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych