Skocz do zawartości


Zdjęcie

Studia w Polsce lub Studia Zagranica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Davi

Davi

    Początkujący

  • 53 postów

Napisano 03 09 2012 - 22:06

Witam,
Jestem w 3 technikum (elektronik) zastanawiam się lekko nad swoją przyszłością. Interesuję się i trochę informatyką mam kilka for oraz stron, które przynoszą mi zyski, które w zupełności pozwoliłyby mi na opłacenie akademika + trochę by zostało.
Oprócz informatyki interesuję się ogólnie Finansami, Bankowością, trochę pomagam w biznesie rodzinnym więc i handlem.
I tutaj pada moje pytanie jakie miasto wybrać, aby wykorzystać możliwość studiowania na wybranych kierunkach takich jak:
-Informatyka(programowanie)
-Energetyka(Źródła odnawialne)
-Eksploatacja złóż czyli chyba górnictwo
-Finanse i Bankowość (tutaj by mi w sumie wiele kierunków pasowało)
-Handel Zagraniczny
Chciałbym np. na 1 roku iść na programowanie albo na energetykę, a np. na drugim roku dobrać drugi kierunek taki jak handel zagraniczny lub finanse lub górnictwo - które miasto by spełniło moje wymagania Kraków, Warszawa ? Tak, aby wybrane kierunki były na wysokim poziomie?


Drugim wariantem, który po przemyśleniach wpadł mi do głowy to wyjazd do Wielkiej Brytanii, USA albo Niemiec tam rok czy dwa pracować, poznawać ludzi, doszkalać język i potem tam iść na jakieś studia z kierunkiem, który by mnie interesował.

Który wariant jest lepszy waszym zdaniem?


Pozdrawiam

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 05 09 2012 - 12:28