Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skróty klawiszowe problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 njczyziu

njczyziu

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 16 05 2010 - 11:34

Witam,
czy istnieje jakiś skrót klawiszowy na tworzenie "Nowego folderu" i "Dokumentu programu Microsoft Office Word"?

Szukałem co nieco w necie o tym, ale nic nie znalazłem prócz programów do tworzenia własnych skrótów.
Jednak nie znam się za bardzo na tym, potrzebne jest pisanie jakiś skryptów (program AutoHotKey), a ja się kompletnie na tym nie znam.
JDN Hotkeys, jest już nieco łatwiejszy, ale jest tu Dołączona grafika gdzieś opcja na tworzenie "Nowego folderu"? Zresztą jak się tym programem właściwie posługiwać? :)

W QLiner Hotkeys, dosyć przejrzyście wszystko wygląda (wirtualną klawiaturę odpala się przez "klawisz Windowsowski + Z" i tą samą kombinacją się ją zamyka) , tylko tam trzeba znaleźć aplikację (podać ścieżkę).
Czy jest jakaś ścieżka na tworzenie "Nowego folderu", albo gdzie może znajdować się ten "główny" Nowy folder, który jest kopiowany po naciśnięciu "Nowy - Folder" w menu kontekstowym?

Pozdrawiam ;>

EDIT:
Ustawiłem ścieżkę C:\Documents and Settings\User\Dane aplikacji\Microsoft\Szablony\Normal.dotm w programie QLiner Hotkeys, jest to ścieżka do głównego Szablonu MS Word, z którego powstaje kopia, po kliknięciu Nowy-Dokument programu Microsoft Office Word w menu kontekstowym. Odpala pod kombinacją "Win+W", ale tylko odpala, nie powstaje "nowy dokument" np. na pulpicie, tylko uruchamia się ten główny szablon, który można zapisać później gdzie się chcę i pod jaką się chcę nazwą, ale to nic mi nie daję, bo dalej nie powstaję ten "Dokument programu Microsoft Office Word".
Gdybym chciał zwykłe otwieranie, to zastosowałbym "bezprogramowe" (przez standardowe funkcję Windowsa) tworzenie skrótów w okienku programu Dołączona grafika
Pomóżcie, bardzo by mi się przydały tego typu skróty do "tworzenia" nowych plików programów czy folderów.

  • 0