Skocz do zawartości


Zdjęcie

Samsung Ch@t335 problem z Wi-Fi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artyomka

Artyomka

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 19 03 2012 - 21:37

Witam! Około miesiąca temu zakupiłem telefon Samsung Chat 335, głównie w celu korzystania z domowej sieci wifi. Do niedawna wszystko działało niebywale sprawnie i bezproblemowo. Tydzień temu jednak po połączeniu się z siecią i wejściu w internet, wpisaniu adresu i zatwierdzeniu go wyskoczył komunikat ''błąd łączenia''...od tamtego czasu nie mogę już przeglądać stron intrnetowych. Wciąż ''błąd łączenia''... Do czasu pierwszego problemu nie przestawiałem nic w ustawieniach sieci, lecz gdy stało się, czas mijał, a problem stawał się nurtujący postanowiłem wziąść sprawdę w swoje ręce. Niestety chyba tylko pogorszyłem sprawę :/ Wydaje mi się, że telefon lub router są źle skonfigurowane i, że to właśnie jest przyczyną ''błędu łączenia'' ale kompletnie nie znam się na tym i chciałbym posłuchać Waszych rad. Chciałbym wiedzieć jak ewentualnie skonfigurować urządzenia i czy nie jest to czasem wina telefonu. Pozdrawiam :E

  • 0

#2 kosa006

kosa006

    Rap Fanatyk

  • 761 postów

Napisano 19 03 2012 - 21:51

Wejdz po panelu Administracyjnego Routera pod adresem 192.168.1.1, dane logowania jeśli ich nie zmieniłeś to admin admin i zmień Channel na liczbę na jakąś od 4 do 7.

Gdy to nie pomoże przywróć ustawienia fabryczne telefonu.

Użytkownik kosa006 edytował ten post 19 03 2012 - 21:52

  • 1

#3 Artyomka

Artyomka

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 19 03 2012 - 22:01

Ok, ustawienia fabryczne przywrócone, wszystko działa po staremu (jak powinno:). Ogromne dzięki i jeszcze raz gorąco pozdrawiam :E
  • 0

#4 kosa006

kosa006

    Rap Fanatyk

  • 761 postów

Napisano 19 03 2012 - 22:33

Nie ma problemu. Polecam się na przyszłość :E. Temat zamykam.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: chat wifi internet konfiguracja sieć błąd łączenia



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych