Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin Działu Bezpieczeństwo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Piksel

Piksel

    Pax et Bonum...

  • 257 postów

Napisano 18 09 2007 - 15:35

Jestem moderatorem prowadzącym dział BEZPIECZEŃSTWO. Oto kilka zasad tu panujących, które należy przestrzegać. Za nieprzestrzeganie ogólnego regulaminu Tweaks Forum oraz poniższego regulaminu działu bezpieczeństwo użytkownikom grozi ostrzeżenie (jednorazowo 10%) lub ban.



1. Zanim założysz wątek dotyczący sprawdzania logów zapoznaj się z tym: ZANIM ZAŁOSZYSZ WĄTEK DOTYCZĄCY SPRAWDZANIA LOGÓW

2. Należy przestrzegać regulamin forum Tweaks.pl - REGULAMIN

a. Za nie przestrzeganie Art. 3 - osobom powyżej 10 postów (w terminie do 1 tyg. od założenia nie przepisowego wątku/opublikowania postu) grozi 10% ostrzeżenia.

b. Za nie przestrzeganie Art. 4 (z wyjątkiem punktu 6) - moderator ma obowiązek dodać użytkownikowi 10% ostrzeżenia i jeżeli zajdzie taka potrzeba - danie bana. Istnieje możliwość ukarania użytkownika banem dożywotnim, ale najpierw zaleca się skonsultować to z Administratorem.



3. Dodatkowe zasady panujące na forum w dziale BEZPIECZEŃSTWO - za ich nie przestrzeganie grozi kara 10% ostrzeżenia, lub ukaranie użytkownika banem:

a. Zakazuje sie niedoświadczonym i nie znającym się użytkownikom sprawdzania logów. Mogą robić to osoby tylko o odpowiedniej wiedzy. Jeżeli nie jesteśmy pewni co do tego, czy ktoś ma usunąć dany log - należy nie pisać wątków z poleceniem usunięcia go. Za szkody, które poniesie użytkownik w wyniku tego działania odpowie twórca postu, na którego nałożę karę min. 10% ostrzeżenia, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zostanie ukarany banem.

b. Każdy użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia złamania regulaminu przez jednego z user-ów. Jeżeli ktoś posiada ostrzeżenia za złamanie Art. 3 - po trzecim zgłoszeniu z jego puli ostrzeżeń zostanie odjętych 10% na korzyść użytkownika.

c. Nie należy używać wulgaryzmów w żadnej postaci. Przezywanie użytkowników lub kłótnie w wątkach i jakikolwiek przejaw nienawiści jest karany ostrzeżeniem lub banem.

d. Wszelkie zgłoszenia należy kierować do mnie w wiadomościach prywatnych lub na numer gg - 935172. DO ZGŁASZANIA NARUSZEŃ REGULAMINU NIE SŁUŻĄ NOWE TEMATY NA FORUM.

e. Tworzenie tematów reklamowych jest surowo wzbronione. Newsy należy umieszczać w przypiętym temacie, od 19.09.2007 r. newsów NIE umieszczamy w nowych tematach.

f. Zakaz zadawania pytań o problemy z nielegalnymi, pirackimi wersjami oprogramowania. Zakaz udzielania porad - ściągnij sobie z ....... to będziesz miał za darmo itp...

g. Każdy użytkownik ma obowiązek zastosować sie do powyższego regulaminu, a w szczególności do regulaminu ogólnego forum. Jeżeli nie zgadzasz sie na warunki regulaminu - nie zakładaj konta.



4. W tym dziale zakładany wątki dotyczące wyłącznie BEZPIECZEŃSTWA:

a. możemy prosić specjalistów o sprawdzenia logów

b. możemy prosić o pomoc/poradę w doborze oprogramowania

c. możemy prosić o pomoc gdy z naszym oprogramowaniem (LEGALNYM) wystąpią jakiekolwiek kłopoty, lub gdy mamy inne pytania dotyczące ich funkcjonowania lub zadawać inne pytania dotyczące wyłącznie bezpieczeństwa komputera



5. Nie udzielamy porad gdy:

a. nie znamy się w danej dziedzinie

b. temat jest niezgodny z regulaminem

c. autor wątku używa nielegalnego oprogramowania

d. temat o takiej samej treści znajduje sie obecnie na forum



6. Praca moderatora:

a. moderator ma prawo karać użytkowników za nie przestrzeganie regulaminu

b. moderator ma obowiązek usuwać niezgodne z regulaminem wypowiedzi i wątki

c. moderator przyjmuje zgłoszenia i propozycje zmian, które zostaną przeze mnie rozpatrzone i zgłoszone do administratora forum

d. moderator jest takim samym użytkownikiem jak inni - żadna osoba posiadająca prawa moderatorskie nie ma prawa wywyższać się lub używać ich niezgodnie z regulaminem - czy jest to Globalny Mod, czy Specjalista.

e. prowadzę ten dział i odpowiadam za porządek w nim - kiedy nie ma mnie w domu, lub wyjeżdżam na planowany urlop zostawiam dział pod opięką innego moderatora lub specjalisty, który odpowiada za porządek


7. Ogłoszenia

a. w temacie z ogłoszeniami nie można komentować ogłoszeń moderatorów czy specjalistów

b. żaden użytkownik nie ma prawa pisania niezgodnych z regulaminem ogłoszeń

c. tu będą znajdowały się tylko wątki dotyczące spraw techniczno-organizacyjnych na forum lub w dziale bezpieczeństwo

d. zakaz umieszczania ogłoszeń o innej treści - dopuszczam się ustępstw w czasie świąt, czy innych uroczystości osoby, które chcą zredagować jakiekolwiek ogłoszenie nie dotyczące forum zobowiązane są prędzej poinformować mnie o celu i treści wypowiedzi, zaś po jej opublikowaniu zaraportować o tym osoby z prawami moderatorskimi

e. mam prawo do edytowania i usuwania wypowiedzi niezgodnych z regulaminem tematu OGŁOSZENIA oraz regulaminem działu BEZPIECZEŃSTWO i forum - bez uprzedniego skonsultowania tego z twórcą

f. za umieszczane reklam karam użytkowników ostrzeżeniami i banami

g. umieszczając wątki nie na temat w temacie ogłoszenia - które zostały ze mną skonsultowane i uzyskły zgodę na publikację - proszę o podpisanie ich słowami:

NA UMIESZCZENIE TEGO MATERIAŁU ZGODĘ WYRAZIŁ MODERATOR PIKSEL

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych