Jestem moderatorem prowadzącym dział BEZPIECZEŃSTWO. Oto kilka zasad tu panujących, które należy przestrzegać. Za nieprzestrzeganie ogólnego regulaminu Tweaks Forum oraz poniższego regulaminu działu bezpieczeństwo użytkownikom grozi ostrzeżenie (jednorazowo 10%) lub ban.
1. Zanim założysz wątek dotyczący sprawdzania logów zapoznaj się z tym: ZANIM ZAŁOSZYSZ WĄTEK DOTYCZĄCY SPRAWDZANIA LOGÓW
2. Należy przestrzegać regulamin forum Tweaks.pl - REGULAMIN
a. Za nie przestrzeganie Art. 3 - osobom powyżej 10 postów (w terminie do 1 tyg. od założenia nie przepisowego wątku/opublikowania postu) grozi 10% ostrzeżenia.
b. Za nie przestrzeganie Art. 4 (z wyjątkiem punktu 6) - moderator ma obowiązek dodać użytkownikowi 10% ostrzeżenia i jeżeli zajdzie taka potrzeba - danie bana. Istnieje możliwość ukarania użytkownika banem dożywotnim, ale najpierw zaleca się skonsultować to z Administratorem.
3. Dodatkowe zasady panujące na forum w dziale BEZPIECZEŃSTWO - za ich nie przestrzeganie grozi kara 10% ostrzeżenia, lub ukaranie użytkownika banem:
a. Zakazuje sie niedoświadczonym i nie znającym się użytkownikom sprawdzania logów. Mogą robić to osoby tylko o odpowiedniej wiedzy. Jeżeli nie jesteśmy pewni co do tego, czy ktoś ma usunąć dany log - należy nie pisać wątków z poleceniem usunięcia go. Za szkody, które poniesie użytkownik w wyniku tego działania odpowie twórca postu, na którego nałożę karę min. 10% ostrzeżenia, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zostanie ukarany banem.
b. Każdy użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia złamania regulaminu przez jednego z user-ów. Jeżeli ktoś posiada ostrzeżenia za złamanie Art. 3 - po trzecim zgłoszeniu z jego puli ostrzeżeń zostanie odjętych 10% na korzyść użytkownika.
c. Nie należy używać wulgaryzmów w żadnej postaci. Przezywanie użytkowników lub kłótnie w wątkach i jakikolwiek przejaw nienawiści jest karany ostrzeżeniem lub banem.
d. Wszelkie zgłoszenia należy kierować do mnie w wiadomościach prywatnych lub na numer gg - 935172. DO ZGŁASZANIA NARUSZEŃ REGULAMINU NIE SŁUŻĄ NOWE TEMATY NA FORUM.
e. Tworzenie tematów reklamowych jest surowo wzbronione. Newsy należy umieszczać w przypiętym temacie, od 19.09.2007 r. newsów NIE umieszczamy w nowych tematach.
f. Zakaz zadawania pytań o problemy z nielegalnymi, pirackimi wersjami oprogramowania. Zakaz udzielania porad - ściągnij sobie z ....... to będziesz miał za darmo itp...
g. Każdy użytkownik ma obowiązek zastosować sie do powyższego regulaminu, a w szczególności do regulaminu ogólnego forum. Jeżeli nie zgadzasz sie na warunki regulaminu - nie zakładaj konta.
4. W tym dziale zakładany wątki dotyczące wyłącznie BEZPIECZEŃSTWA:
a. możemy prosić specjalistów o sprawdzenia logów
b. możemy prosić o pomoc/poradę w doborze oprogramowania
c. możemy prosić o pomoc gdy z naszym oprogramowaniem (LEGALNYM) wystąpią jakiekolwiek kłopoty, lub gdy mamy inne pytania dotyczące ich funkcjonowania lub zadawać inne pytania dotyczące wyłącznie bezpieczeństwa komputera
5. Nie udzielamy porad gdy:
a. nie znamy się w danej dziedzinie
b. temat jest niezgodny z regulaminem
c. autor wątku używa nielegalnego oprogramowania
d. temat o takiej samej treści znajduje sie obecnie na forum
6. Praca moderatora:
a. moderator ma prawo karać użytkowników za nie przestrzeganie regulaminu
b. moderator ma obowiązek usuwać niezgodne z regulaminem wypowiedzi i wątki
c. moderator przyjmuje zgłoszenia i propozycje zmian, które zostaną przeze mnie rozpatrzone i zgłoszone do administratora forum
d. moderator jest takim samym użytkownikiem jak inni - żadna osoba posiadająca prawa moderatorskie nie ma prawa wywyższać się lub używać ich niezgodnie z regulaminem - czy jest to Globalny Mod, czy Specjalista.
e. prowadzę ten dział i odpowiadam za porządek w nim - kiedy nie ma mnie w domu, lub wyjeżdżam na planowany urlop zostawiam dział pod opięką innego moderatora lub specjalisty, który odpowiada za porządek
7. Ogłoszenia
a. w temacie z ogłoszeniami nie można komentować ogłoszeń moderatorów czy specjalistów
b. żaden użytkownik nie ma prawa pisania niezgodnych z regulaminem ogłoszeń
c. tu będą znajdowały się tylko wątki dotyczące spraw techniczno-organizacyjnych na forum lub w dziale bezpieczeństwo
d. zakaz umieszczania ogłoszeń o innej treści - dopuszczam się ustępstw w czasie świąt, czy innych uroczystości osoby, które chcą zredagować jakiekolwiek ogłoszenie nie dotyczące forum zobowiązane są prędzej poinformować mnie o celu i treści wypowiedzi, zaś po jej opublikowaniu zaraportować o tym osoby z prawami moderatorskimi
e. mam prawo do edytowania i usuwania wypowiedzi niezgodnych z regulaminem tematu OGŁOSZENIA oraz regulaminem działu BEZPIECZEŃSTWO i forum - bez uprzedniego skonsultowania tego z twórcą
f. za umieszczane reklam karam użytkowników ostrzeżeniami i banami
g. umieszczając wątki nie na temat w temacie ogłoszenia - które zostały ze mną skonsultowane i uzyskły zgodę na publikację - proszę o podpisanie ich słowami:
NA UMIESZCZENIE TEGO MATERIAŁU ZGODĘ WYRAZIŁ MODERATOR PIKSEL
Regulamin Działu Bezpieczeństwo
Rozpoczęty przez
Piksel
, 18 09 2007 15:35
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych