Skocz do zawartości


Zdjęcie

Recovery w Lenovo IdeaPadY550


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil26

Kamil26

    Obserwator

  • 9 postów

Napisano 18 07 2011 - 23:58

Witam,mam problem.Mam na dysku bałagan i chcialem zrobić porządek,zrobić formata bądź odzyskiwanie systemu.Jednak punkty przywracania są zlokalizowane na pare dni temu.Nie mam żadnej płyty tak więc pewnie du** blada.Na dysku o nazwie Extended D jest plik o nazwie-Windows7Fresh nie dotykać.GHO.Więc pewne to też nie to.Poradźcie mi co mam z tym zrobić.Nie wiem czy w sklepie dadzą mi jakąś płytkę.Sorry za głupie pytania ale jestem zielony w tych sprawach.Może ktoś ma płytę recovery.Chciałem spóbować zrobić kopię zapasową systemu w One Key Recovery.Wyskoczył błąd.Dołączam screen błędu.Z góry dziękuje za pomoc.


http://img228.imageshack.us/img228/201/75749240.png

Użytkownik Kamil26 edytował ten post 19 07 2011 - 00:01

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 19 07 2011 - 11:21

Musisz przywrócić rozmiar partycji(np. programem gParted, lub instalator Linuksa np. Ubuntu). Zmiana rozmiaru partycji: tutaj. Koniecznie jako primary i tam dać.Pełną instrukcję masz na stronie www. Tu masz inna instrukcje po polsku z forum nhl.pl:

- PTEDIT32.exe
- OneKey Recovery 6.0
- Program do zmian partycji (np. Gparted)

Jeśli masz zapaskudzony system i nie chcesz później przywracać sobie tego bałaganu to zabezpiecz swoje dane z partycji C: i przywróć system do stanu zerowego (taki jak w momencie zakupu). Jeśli to co masz aktualnie w kompie odpowiada Ci w zupełności to jedziemy:

1. Zmiana rozmiaru lub/i dodanie dodatkowych partycji (Gparted lub inny program do partycji).
2. Reset i sprawdzenie czy wszystkie partycje sa takiej wielkosci jak chcemy.
3. Mozna dodac potrzebne i usunac zbedne oprogramowanie ktore chcemy miec po przywroceniu systemu.