Screeny:
Opis gry:
"Symulator kosmiczny twórców Starlancera. Przenosi nas w przyszłość, aż do schyłku XXX stulecia. Po zakończeniu Pierwszej Wojny Układu Słonecznego, której historię mogliśmy doświadczyć w Starlancerze, cztery ludzkie klany władają znanym kosmosem. Ziemia oraz zamieszkałe światy sąsiadujące z Układem Słonecznym zostały prawie zapomniane. Z nadejściem Ery Podbojów, ludzkość rozpoczęła gwałtowną ekspansję na kolejne światy we wszechświecie.
Gracz, jako pilot kosmicznych pojazdów, rzucony zostaje w wir galaktycznych przygód, wśród których może czynnie uczestniczyć w niebezpiecznych walkach. W olbrzymiej galaktyce napotykamy grupy groźnych piratów, bezwzględnych najemników i fanatycznych misjonarzy. Gra posiada nowoczesny systemem, odpowiedzialny za poruszanie się w przestrzeni oraz interakcję postaci w czasie rzeczywistym. Mamy pełną kontrolę nad kupowaniem i sprzedawanie różnych towarów, wyborem misji, modyfikowaniem statków kosmicznych, czy angażowaniem się w kosmiczne potyczki."
To wszystko mówi samo za siebie, gra jest po prostu piękna do dziś jak na swoje lata, w Multiplayer widziałem około 5 Niemieckich, Polskich, US, Ruskich serwerów na których grało około ~ 360 osób także gra nie wymiera
Tu jest (Mod co prawda ale ogólnie pokazuje freelancera) filmik odnośnie freelancera:
Jeśli komuś troszkę przeszkadza grafika, pamiętam GRAPHIC MOD który ulepszał np. Atmosferę planety, nie wiem gdzie go dokładnie znaleźć także napisałem tu prośbę o pomoc, może odpowiedzą i podadzą link:
http://www.neoseeker.com/forums/1935/t1554494-freelancer-graphic-mod/
Gra posiada wspaniałą atmosferę plus możliwość dobrego moddingu.
Jeśli nie chcemy wykonywać misji (które dla mnie są nudne), możemy ściągnąć podstawowy jak dla mnie zestaw modów w tym m.in mod pozwalający na tzw. "Free Space", czyli latamy i poszukujemy przygód.
Oto linki:
http://discoveryfl.com/downloads/
http://www.moddb.com/mods/discovery-freelancer/downloads/discovery-freelancer-v485-reunion
(Z tego co widać pracują nad 4.86)
Będziemy grać z kolegą w Multiplayer przez Hamachi, ale my z kolei przenosimy statki takie jak Venom do Freelancera, czy raczej modelujemy za pomocą Milkshape.
Dziękuję za uwagę :-P
Użytkownik Celdur edytował ten post 22 09 2010 - 15:02