Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ratunku V3 RAZER


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 lusik4072

lusik4072

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 16 01 2008 - 16:34

Mam motkę V3 RAZER w plusie po wpisaniu pinu pokazuje mi sie komunikat "Skonsultuj się z usługa dostawca"

Co ja mam zrobić?? :banana:

  • 0

#2 spawseba

spawseba

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 27 01 2008 - 18:34

nie zmieniałeś czasem softu ? bo albo masz smoka albo blokadę imei

  • 0

#3 jarzabek89

jarzabek89

    Stały użytkownik

  • 284 postów

Napisano 27 01 2008 - 18:51

Gdyby był simlock byłby komunikat o braku uprawnień, czy też na telefon nałożono ograniczenia, prośba o wpisanie kodu odblokowującego itp.
Blokada imei raczej odpada. Nie spotkałem się by polskie sieci nałożyły tą blokadę.
Soft- jakbym miał strzelać to bym właśnie powiedział że soft.
lusik4072 powiedz z jakiego źródła masz telefon, czy nie jest czasem lewy. Czy telefon ma blokadę simlock? I czy bawiłeś się softem w tym telefonie. Z inną kartą sim jest tak samo?
  • 0

#4 rademenes14

rademenes14

    Stały użytkownik

  • 255 postów

Napisano 28 01 2008 - 20:47

mam podobny problem z Motorolą V3x , sprawdzałem na 3 kartach abonamentowych ERA ,PLUS i ORANGE ,komunikat identyczny jak u kolegi w jez. angielskim . telefon nr imei 358003xxxxxxxxx , niedziala czerwona słuchawka , jaka rada ??
  • 0

#5 jarzabek89

jarzabek89

    Stały użytkownik

  • 284 postów

Napisano 29 01 2008 - 20:13

rademenes14 telefon ma simlocka? Napisz jaki komunikat się pojawia(po angielsku)
  • 0

#6 problemz

problemz

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 29 01 2008 - 21:13

witam!
to samo: V3 z simlockiem na plusa, kumpel wlozyl karte ery, podal pin a potem... zgadywal ;) kod odblokowujacy... po 10 chyba probach jest komunikat jak wyzej. po ponownym wlaczeniu prosi tlyko o pin a potem od razu komunikat.
idzie to odratowac??
  • 0

#7 jarzabek89

jarzabek89

    Stały użytkownik

  • 284 postów

Napisano 29 01 2008 - 23:40

Z tego wyciągnę jeden wniosek. Może w tych telefonach tak jest, ale nie sądzę. W większości telefonach jest tak, że jeżeli ma simlocka na sieć X a wkładasz kartę sieci Y po podaniu kodu pin pojawia się okno, że telefon ma ograniczenia i prosi o kod odblokowując. Jeżeli go kilka razy źle wpiszesz to simlocka kodem już nie zdejmiesz(bez naprawiania certyfikatów). Troszkę bezsensu by w ten sposób blokował się cały telefon.

Ale równie wielką głupotą jest wpisywanie 10 razy kodu odblokowującego.

Z kartą od plusa jest tak samo?? Jak tak to kilka opcji:
1) Może nowy soft coś zmieni
2) Udać się do serwisu o pomoc
3) Skontaktować się z Motorolą, wysłać e-mail i opisać jak wygląda sprawa, jak oni nie będą wiedzieć jak to naprawić, to ja też niewiele zdziałam ;)
  • 0

#8 rademenes14

rademenes14

    Stały użytkownik

  • 255 postów

Napisano 15 02 2008 - 12:31

Dobra smoka ściagnałem , problem z czerwona słychawka został :D

i proszę bez porad zmien tasme klawiatury, bo zmieniłem i jest to samo fon dziala jak ta lala ,wgralem polski jezyk tez ,aby uruchomic fona podpinam pod kompa i wlacza sie , rozłaczanie rozmów przez zamkniecie klapki :) chociaz .

niby nic ale brak czerwonego klawisza troche irytuje ,a softy tez zmienialem , najbardziej wkurza mnie ze na nowa tasme wydałem 40 pln :( niepotrzebnie

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych