Otóż jestem od kilku dni posiadaczem nowego komuptera.
Specyfikacja:
Processor (CPU) AMD FX-8350 Eight Core CPU (4.00GHz/8MB CACHE/AM3+)
Motherboard ASUS® M5A97 R2.0(DDR3, USB3.0, 6Gb/s, Windows 8 Ready!)
Memory (RAM) 8GB KINGSTON HYPER-X GENESIS DUAL-DDR3 1600MHz, X.M.P (2 x 4GB KIT)
Graphics Card 3GB AMD RADEON™ HD7950 - DVI,HDMI,2 mDP - DX® 11, Eyefinity 4 Capable
Power Supply CORSAIR 650W ENTHUSIAST SERIES™ TX650 V2-80 PLUS® BRONZE
Processor Cooling Corsair H40 Hydro Series High Performance CPU Cooler
Problem polega na tym, że karta graficzna nie działa chyba tak jak powinna. Odpaliłem grę Dragon Age 2, po około 5 minutach obraz zaczał migać, pokazywały się jakieś dziwne paski, aż w końcu paski zakryły cały obraz i komputer przestał reagować... Sytuacja podobna miała miejsce w przypadku gry Battlefield Bad Company 2. W internecie przeczytałem, że może to być problem ze sterownikami, więc odinstalowałem obecne, bodajże wersja Catalysta 13.1 i zainstalowałem proponowaną wersje 12.6. Sytuacja nie zmieniła się ani trochę, gry dalej nie działają. Później odpaliłem Fife 11, w przypadku tej gry wszystko działało bez zarzutu. Kiedy włączyłem fife na drugi dzień pojawił się i z tą grą pewnien problem. Chodzi o to, że co około minutę minimalizuje gre i wyrzuca mnie do pulpitu...
Starałem się znaleźć jakąś pomoc w internecie, ale ciężko z tym niestety, więc będę wdzięczny za każdą radę
Radeon 7950, problem z grafiką
Rozpoczęty przez
Farson
, 01 03 2013 17:46
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 03 2013 - 17:46
#2
Napisano 01 03 2013 - 22:00
Masz gwarancję ? Sugeruję oddać na serwis, jeśli ze sprzętem (płyta/zasilacz) jest na pewno wszystko OK i na każdych sterownikach jest problem to zostaje reklamacja.
Ewentualnie spróbuj jeszcze Catalystów 13.2 beta tylko nie instaluj CCC, najlepiej sam sterownik do karty.
Ewentualnie spróbuj jeszcze Catalystów 13.2 beta tylko nie instaluj CCC, najlepiej sam sterownik do karty.
#3
Napisano 01 03 2013 - 22:11
Mój brat gdy kupił swoją kartę miał to samo , niestety była ona z wadą fabryczną , odesłał na gwarancję i przysłali nową dobrą.
#4
Napisano 01 03 2013 - 23:00
No cóż, dzięki Reedd, teraz przynajmniej wiem, że nie mam innego wyjścia. Napisałem już do firmy gdzie sprzęt kupowałem, nie wiem czy jutro pracują, ale na dniach odeśle do nich sprzęt. Sprawa rozwiązana, temat do zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych