Skocz do zawartości

Psyduck

OFFLINE Ostatnio: 09 07 2010 13:47
-----

Moje tematy

Komputer do gier za 2000 zł

24 06 2008 - 17:33

Witam wszystkich!
Jestem amatorem w tej dziedzinie i proszę o pomoc oraz poradę profesjonalistów.
Dysponuję kapitałem 2000 zł. Komputer ma służyć do grania.
Jeżeli to śmiesznie niska kwota na taki sprzęt to piszcie. Napiszcie jak oceniacie ten komputer na czas jego zakupu.
I chciałbym zakupić za niego jednostkę centralną, monitor, głośniki, klawiaturę oraz mysz.
Całość planuję kupić w sklepie Apollo. ( http://www.apollo.pl/ )
OC - nigdy nie robiłem, nie robię i nie planuję. :confused:
O gotowy zestaw prosiłbym w formie gotowej do wydruku - http://www.apollo.pl/store/konfig.

Zastrzeżenia

- Jeżeli chodzi o dysk twardy - lubię porządek i obecnie zajmuję 10GB. Nigdy nie zależało mi na pojemności dysku. A więc pojemność może być minimalna, ale żeby dysk nie był jakiś ogólnie beznadziejny.
- 2 nagrywarki DVD - (czyli żeby miały wszystko oprócz Blue-Ray) - z autopsji wiem, że szybko się psują. Nie wiem jak będzie lepiej - jak wezmę obie tego samego producenta czy różnych?
- Stacja dyskietek - nie wiem czy jeszcze opłaca się kupować, ale sądzę, że awaryjnie powinna być
- Karta sieciowa i karta dźwiękowa zintegrowana na płycie głównej
- Obudowa - tylko, żeby (minimum) 1 wejście USB było z przodu
- Jakie proponujcie głośniki 2.1 ? -zawsze trafiam na jakieś dziadowskie
- Planuję na tym kompie jeszcze użytkować z XPka - czyli jak najdalej od Visty - zaproponujcie co uważacie, to tylko takie moje małe marzenie

Na cenniku kompletowania zestawu ( http://www.apollo.pl/store/konfig ) zauważyłem możliwość podziału dysku na partycje - ja nigdy tego nie robiłem, a więc, czy Apollo mogłoby to zrobić za mnie? Czy ta usługa kosztuje? Chciałbym dostać do domu dysk gotowy (ale nadal pusty) do zainstalowania systemu i dalszego użytkowania.
I jaki według Apollo jest ten standardowy podział?

RAM dla OS 32bit

24 06 2008 - 17:25