Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problemy z otwieraniem i zamykaniem systemu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Herem

Herem

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 18 07 2011 - 11:17

Bardzo proszę o pomoc z Waszej strony. Od razu chciałbym zaznaczyć że jestem laikiem w sprawach komputerowych, więc proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie wszystkiego jak "pierwszakowi" :) Mam zainstalowany system Windows Xp i wszystko było ok do momentu gdy zainstalowałem darmową wersję programu Avast. No i zaczeło się. Co jakiś czas widać z kursorem klepsydrę, chociaż nic nie robię i trwa to około 30sek. Gdy chcę zamknąć system trwa to około 6min, cały czas wyświetla się napis "Trwa zamykanie systemu". Uruchomienie trwa około 2,5min i wyświetla się opcja do wyboru jak uruchomić Windowsa - standardowo, awaryjnie lub z otwartym oknem do poleceń. Wcześniej nic takiego nie miałem. Avasta już skasowałem, ale problem pozostał. Użyłem programu przyspiesz komputer, ale nic nie pomogło. Nie wiem co dalej mam robić. Z góry dziękuję za Waszą pomoc.

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 18 07 2011 - 14:13

Skorzystaj z serii artykułów:
Przyspieszanie uruchamiania i zamykania Windows XP
tuning Windows XP

Jest tego trochę, ale znajdziesz rozwiązanie twojego problemu, które może tkwić zarówno w programach jakie doinstalowałeś jak i standardowych ustawieniach Windows.

  • 0

#3 Herem

Herem

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 18 07 2011 - 17:44

Przejrzałem i zastosowałem wszytskie rozwiązania z artykułu "Przyspieszanie uruchamiania i zamykania Windows". Niestety nie dało to kompletnie nic. Zaczynam przeglądać drugi artykuł. Jak tylko coś się zmieni to napewno napiszę. Dzięki.
  • 0

#4 sight

sight

    Stały użytkownik

  • 172 postów

Napisano 18 07 2011 - 20:26

msconfig i zakładka uruchomione - najlepiej wstaw i pokaz screenshota
  • 0

#5 Herem

Herem

    Obserwator

  • 7 postów

Napisano 18 07 2011 - 23:58