Witam, jestem klientem Netii od jakiś 6 lat. Jak się później okazało problem leży po stronie mojego dostawcy - Netii. W skrócie chodziło o to, że co 5 minut zrywało mi Internet. Niby problem niepozorny, ale to dziwne żeby taka firma z "wyspecjalizowanymi" technikami zajmowała się tym tyle czasu ( sam na naprawę czekałem tydzień, po czym usterka ponownie sie pojawiła). Mam pytanie szczególnie do klientów netii. czy u was tez wystąpił podobnego typu problem i czy równie tak długo czekaliście na naprawę, czy może ja jestem jedyny na którego Netia ma "wy[beeep]ane" (dodam że umowa ta firmą kończy się w grudniu tego roku i zastanawiam się nad przedwczesnym zerwaniem umowy).
Problemy z Netią
#1
Napisano 06 08 2015 - 12:51
#2
Napisano 06 08 2015 - 14:32
Witam, jestem klientem Netii od jakiś 6 lat. Jak się później okazało problem leży po stronie mojego dostawcy - Netii. W skrócie chodziło o to, że co 5 minut zrywało mi Internet. Niby problem niepozorny, ale to dziwne żeby taka firma z "wyspecjalizowanymi" technikami zajmowała się tym tyle czasu ( sam na naprawę czekałem tydzień, po czym usterka ponownie sie pojawiła). Mam pytanie szczególnie do klientów netii. czy u was tez wystąpił podobnego typu problem i czy równie tak długo czekaliście na naprawę, czy może ja jestem jedyny na którego Netia ma "wy[beeep]ane" (dodam że umowa ta firmą kończy się w grudniu tego roku i zastanawiam się nad przedwczesnym zerwaniem umowy).
To chyba wszystko zależy od miejsca zamieszkania, bo w dużych miastach internet powinien dzialać lepiej niż w malych. Mi w kazdym razie dziala ok, mieszkam w warszawie no i nie mam przerw w dostawach ani nic w tym stylu. A mam netie od 2 lat.
#3
Napisano 06 08 2015 - 14:39
ja miałem problemy z netem po ostatniej burzy, ale dosc szybko zajeli sie problemem. Teraz hula
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych