Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z routerem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sznapi

Sznapi

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 16 07 2010 - 17:45

Witam
Piszę tego posta ze względu na to że jestem już całkowiecie w[beeep]iony < przepraszam za przekleństwo
ale inaczej tego nie da się wytłumaczyć. Miesiąc temu przeprowadzałem się, i tydzień temu podłączyli
mi na nowo internet. Tylko nie modem bezpośrednio przez kabel internetowy do modemu i z modemu do kompa
tylko na router, telefonicznie. (DSL-Adsl? nie znam się kabel idzie od gniazdka telefonicznego do routera.). Płacę tyle samo, mam o połowę wolniejsze łącze ogólnie to miałem transfer
po 1000kb/sec a teraz mam nie całe 600kb/sec. A podłączony jest tylko mój komputer.

TERAZ NAJWAŻNIEJSZE:
W przybliżeniu na 30-60 minut mam kick neta. Podczas przęglądania stron lub grania w gry strona zmienia się w białą
czystą strone a w grze postać zamiera w bezruchu, co przeważnie powoduje śmierć mojej postaci w grach typu RPG (online).
W grach typu Cunter Strike, Warrock, Call Of Duty pingi mam bardzo wysokie i też tracę staty itp. Gdy nastaje "kick neta"
muszę kliknąć przycisk restart na modemie a jeden taki restart trwa około 50-60 sekund.
W tym momencie jest u mnie burza i nawet nie mogę odwiedzić naszej klasy, bo internet się sam rozłącza.

Info:
Na stronie zarządzania routerem wszystko zrobiłem jak należało mam hasło ( sprawdzałem z laptopa ) więc nikt mi
się nie podbija pod sieć. Zainstalowałem software z opakowania routera, postepowałem zgodnie z instalacją.
Chciałbym też dodać że mieszkam za granicą. Nazwa operatora to Virgin Media. Komputer skanowałem wiele razy nic nie wykryło
na kompie nie mam aż tak dużo zainstalowanych aplikacji, używam może 1/5 miejsca na dysku.
Mam Windowsa XP professional.


Router firmy D-LINK - 2640 R.
"wirleless G ADSL2 + modem router."




Na prawdę potrzebuje pomocy bo nie mogę wytrzymać.
Jeśli ktoś napiszę cytuj: