Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z routerem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sznapi

Sznapi

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 16 07 2010 - 17:45

Witam
Piszę tego posta ze względu na to że jestem już całkowiecie w[beeep]iony < przepraszam za przekleństwo
ale inaczej tego nie da się wytłumaczyć. Miesiąc temu przeprowadzałem się, i tydzień temu podłączyli
mi na nowo internet. Tylko nie modem bezpośrednio przez kabel internetowy do modemu i z modemu do kompa
tylko na router, telefonicznie. (DSL-Adsl? nie znam się kabel idzie od gniazdka telefonicznego do routera.). Płacę tyle samo, mam o połowę wolniejsze łącze ogólnie to miałem transfer
po 1000kb/sec a teraz mam nie całe 600kb/sec. A podłączony jest tylko mój komputer.

TERAZ NAJWAŻNIEJSZE:
W przybliżeniu na 30-60 minut mam kick neta. Podczas przęglądania stron lub grania w gry strona zmienia się w białą
czystą strone a w grze postać zamiera w bezruchu, co przeważnie powoduje śmierć mojej postaci w grach typu RPG (online).
W grach typu Cunter Strike, Warrock, Call Of Duty pingi mam bardzo wysokie i też tracę staty itp. Gdy nastaje "kick neta"
muszę kliknąć przycisk restart na modemie a jeden taki restart trwa około 50-60 sekund.
W tym momencie jest u mnie burza i nawet nie mogę odwiedzić naszej klasy, bo internet się sam rozłącza.

Info:
Na stronie zarządzania routerem wszystko zrobiłem jak należało mam hasło ( sprawdzałem z laptopa ) więc nikt mi
się nie podbija pod sieć. Zainstalowałem software z opakowania routera, postepowałem zgodnie z instalacją.
Chciałbym też dodać że mieszkam za granicą. Nazwa operatora to Virgin Media. Komputer skanowałem wiele razy nic nie wykryło
na kompie nie mam aż tak dużo zainstalowanych aplikacji, używam może 1/5 miejsca na dysku.
Mam Windowsa XP professional.


Router firmy D-LINK - 2640 R.
"wirleless G ADSL2 + modem router."




Na prawdę potrzebuje pomocy bo nie mogę wytrzymać.
Jeśli ktoś napiszę cytuj:
"Zrób formata" lub "Zadzwoń do operatora" to na prawdę dzięki. -.-

Dodaję screeny z ustawieniami może coś mam źle jeśli tak to napiszcie.
~Dzięki z góry za pomoc.

Załączone miniatury

  • screen1.JPG
  • screen2.JPG
  • screen3.JPG
  • screen4.JPG

  • 0

#2 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 16 07 2010 - 21:22

Hmm nie napisałeś w jakich warunkach masz tego "kicka" tj. czy zawsze występuje o określonych porach dnia, czy też po określonym czasie od włączenia kompa i neta. Router masz podpięty na stałe czy też wyłączasz i włączasz go razem z kompem? Jeżeli objawy występują "w cały" świat to niestety ale raczej rozmowa z dostawcą będzie konieczna bo to raczej z jego winy to występuje.Możesz też zmienić wartość MTU z 1492 na inną - ta jest wprawdzie domyślna dla połączeń PPPoE ale czasami może mieć inną wartość i wtedy też są kłopoty z siecią. Wartość MTU można sprawdzić np. przy pomocy TCPOptimizer.
Pozdrawiam

PS. Łączysz się po kablu czy wi-fi bo nie napisałeś.... Jak wi-fi to sprawdź ustawienia karty tj wyłącz wszelkie oszczędzania energii na niej i ustaw siłę sygnału na maximum.

Użytkownik Czarcik_s edytował ten post 16 07 2010 - 21:25

  • 0

#3 Sznapi

Sznapi

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 16 07 2010 - 21:47

Więc kicki następują przeważnie po obejrzeniu czegoś dłuższego na youtube albo na jakimś innym serwisie. / Jestem fanem Anime /, czasami w ogóle bez żadnej przyczyny się wyłącza np. gdy sobie gram.

W pokoju obok mam gniazdko telefoniczne z którego idzie kabel do mojego pokoju w którym mam router.


gniazdko telefoniczne > router > router > kabel > komputer > zasilacz? -.-

Użytkownik Sznapi edytował ten post 17 07 2010 - 01:21

  • 0

#4 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 16 07 2010 - 22:19

Spróbuj zaktualizować firmware od routera. Dalej nie napisałeś czy komp jest podłączony do routera przez kabel czy nie :D. Jeżeli jest podpięty bezprzewodowo a masz możliwość podpięcia go przewodem to zrób tak - do sprawdzenia tylko oczywiście ;). Jeżeli jest to po dłuższym czasie oglądania czegoś przez sieć to możliwe że jest to wina sprzętu ;). Sprawdź wartość MTU tym programikiem który podałem. Jak masz zonka to co wskazują diody na routerze? Chodzi mi o to które się świecą które mrugają itp.
Pozdrawiam
  • 0

#5 Sznapi

Sznapi

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 17 07 2010 - 01:24

gniazdko telefoniczne > router > kabel > komputer > zasilacz

Podłączony do kompa....


gdy mam kicka diody Wlan i DSL są zapalone na zielone < nie migają > a dioda Internet pali się na czerwono < też nie miga >

Użytkownik Sznapi edytował ten post 17 07 2010 - 01:24

  • 0

#6 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 17 07 2010 - 09:39

W danych ze strony D-linka kolor czerwony diody od internet-u świadczy o braku odpowiedzi ze strony serwera DHCP lub błędzie autoryzacji połączenia tj. logowania do sieci czyli wina leży po stronie dostawcy usługi. Jedynie co mogę zaproponować to aktualizacja firnmware ty masz 1.06 a jest do tego modelu firmware w wersji 1.09.
Skąd wziąłeś wartość parametru VCI na pierwszej fotce? Masz wartość 38 np. dla Noestrady jest u nas 35.
Wgraj nowy firmware zresetuj router do ustawień fabrycznych skonfiguruj go na nowo i sprawdź wtedy. Jeżeli problem dalej będzie to rozmowa z dostawcą cie nie ominie.
Aha sprawdzałeś wartość MTU dla twojego połączenia?
Pozdrawiam
  • 0

#7 Sznapi

Sznapi

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 17 07 2010 - 21:28

"firmware w wersji 1.09. "

Tego firmware nie da się wrzucić na stronkę. Wyskakuje syntax error.
Zaintstalowałem inne firmware: Firmware Version: UK_1.06 Hardware Version: B1, i wczoraj cały dzień od 15 do 3 rano wszystko było w porządku. Dzisiaj jednak już jest inaczej...
  • 0

#8 Czarcik_s

Czarcik_s

    Zaawansowany użytkownik

  • 674 postów

Napisano 18 07 2010 - 12:49

Jakie masz dokładnie oznaczenie routera? D-linki mają przeważnie jeszcze symbole przed numerkami np. DSL-2640R.? Firmawere nie możesz ściągnąć czy wgrać do routera?

Ponawiam pytanie jaki to dokładnie model routera? Podaj razem z numerem seryjnym.

Użytkownik Czarcik_s edytował ten post 19 07 2010 - 08:09

  • 0

#9 Sznapi

Sznapi

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 18 07 2010 - 18:43

Ściągnąłem firmware 1.09 z tego linka co mi podałeś i nie da się go uploadować na stronę a próbowałem wrzucić każdy plik (są tam 3), natomiast pobrałem także inne firmware <wspominałem już o tym> i normalnie śmigało przez parę godzin.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych