Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z restartem komputera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 007arek

007arek

    Początkujący

  • 31 postów

Napisano 25 04 2010 - 20:52

Witam, nie znalazłem odpowiedzi na necie jaka by mi pomogła, więc proszę o pomoc.
Posiadam windowa XP pro, problem pojawił się ostatnio jak grałem i komp mi się zawiesił, jak chciałem go ponownie odpalić nic się działo komp chodził(wentylatorki działają itp.), ale ekran pozostaje czarny.
Dopiero po odczekaniu przy wyłączonym komputerem ok. 1 godz. Udaje się go odpalić. Skanowałem kompa, nie wykryto żadnych wirusów, czyściłem z kurzu, poprawiałem zworki myśląc że się coś poluzowało, aktualizowałem sterowniki i nic nie pomogło. Niestety nie udało mi się przywrócić wcześniejszych ustawień systemy ale pewnie to z powodu tego że nie chce się zrestartować ponownie.

Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o dokładne wytłumaczenie problemy, lub jakiekolwiek porady dlaczego nie chce system restartować.
Wielkie dzięki.

  • 0

#2 geronimoo

geronimoo

    Uzależniony od forum

  • 1 457 postów

Napisano 25 04 2010 - 21:40

Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o dokładne wytłumaczenie problemy

to za co ty robiłeś w tym wnętrzu jak jesteś zielony? Jakie zworki? Jakie sterowniki aktualizowałeś? Podaj dokładną konfiguracje sprzętową: procek, płyta, grafika, ram (ile i jaki), dysk, napęd, z zasilaczem (dokładna nazwa) włącznie.

czyściłem z kurzu,

co dokładnie czyściłeś i jak? Wentylatory chodzą tak jak powinny? Wszystkie?

  • 0

#3 Gość_Wedge_*

Gość_Wedge_*

Napisano 25 04 2010 - 21:41

Podaj sprzęt i model zasilacza.
- Stability test furmark'iem i zanotuj najwyższą temperaturę
- CPU test OCCT Perestronika piorytet najwyższy zanotuj najwyższą temperaturę
Ps. Gero daj mi być chociaż raz pierwszym :)

Użytkownik Wedge edytował ten post 25 04 2010 - 21:42

  • 0

#4 007arek

007arek

    Początkujący

  • 31 postów

Napisano 29 04 2010 - 17:52