Problem z połączeniem wifi na samsung galaxy core'
#1
Napisano 25 11 2013 - 19:45
Od nie dawna jestem szczęśliwym bądź nie posiadaczem wyzej wymienionego tel i problem polega na tym, ze rozlacza mi siec. Sprawa jest o tyle dziwna ze u innych wspollokatorow ten problem nie wystepuje ale maja oni tel innych marek. Sam wczesniej mialem sony live with walkman i tez sie nic nie dzialo. U mnie problem wyglada tak ze gdy lacze sie z siecia i wpisuje haslo to na zmiane wyskakuje mi uwierzytelnianie i uzyskiwanie adresu ip i tak w kolko. Ale najdziwniejsze jest to ze jak resetuje router to tel sie z siecia laczy i internet przez chwile dziala ale po paru min znowu sie rozlacza i ta sama sytuacja jak wyzej dopiero kolejny reset routera na chwile pomaga. Jeden kumpel ma identycznie jak ja na innym samsungu z ta sama siecia. Inne sieci dzialaja poprawnie bo testowalem. Router znajduje sie pietro wyzej i korzysta z niego 12 osob a firma to jakis tp link z 2 antenkami. Pokoj wynajmuje i raczej ciezko mi bd samemu wejsc w ustawienia i cos przestawic. Moze cos w tych samsungach jest poprzestawiane? Co mam w tym wypadku zrobic i co to moze byc?
#2
Napisano 26 11 2013 - 08:54
W telefonie nie ma żadnych opcji które pomogły by z rozłączaniem internetu. Napisałeś że z sieci korzysta 12 osób też się nie raz z czymś takim spotkałem, i podejrzewam że po prostu jest na tym modemie was za dużo..
#3
Napisano 26 11 2013 - 10:39
#4
Napisano 26 11 2013 - 11:02
Nie możliwe żeby zabezpieczenia sieci powodowało takie problemy.. mógłbyś spróbować przywrócić telefon do stanu fabrycznego, bo coś jest z nim na pewno nie tak. Tylko co za tym idzie utracisz wszystko to co masz w pamięci telefonu.. ewentualnie naprawić oprogramowanie poprzez "kies" lub uaktualnić.. Podłączasz telefon pod PC... Włączasz Samsung Kies i aktualizacja oprogramowania i jest tam opcja napraw..
http://www.samsung.com/pl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Użytkownik Qauke edytował ten post 26 11 2013 - 11:57
#5 Gość_lewy_*
Napisano 28 11 2013 - 09:49
Miałem identyczny problem. Przeistalowanie/naprawianie systemu KIESem nie pomogło, jak również wyłączanie opcji oszczedzania baterii przy połączeniu WIFI (w opcji menu serwisowego). Dość o tym co nie pomogło.
Problem zniknął (póki co) przy przestawieniu w ocjach routera z opcji automatycznej zmiany kanałów na jeden stały kanał. Podobno niektóre karty sieciowe nie radzą sobie z automatyczną zmianą kanałów.
#6
Napisano 29 11 2013 - 15:34
Już sobie z tym poradziłem. Zresetowałem router przyciskiem z tyłu (ten co trzeba było przytrzymać 10 sek) później wszedłem na ustawienia routera i skonfigurowałem go od nowa(większość automatycznie) i problem zniknął chociaż czasem zdarza się, że mnie rozłączy ale zaraz znowu połączy ale to przez to, że zamieszkuję taki pokój w którym zasieg strasznie skacze. Chyba nie obejdzie się bez zakupu 2 routera który polepszy zasięg na moim piętrze. Dziękuje wszystkim za pomoc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych