Posiadam router TP-LINK MR3420. Korzystam aktualnie z WAN (nie 3g). Mój problem polega na tym iż nie moge odblokować żadnych portów. Dzwoniłem do usługodawcy internetu w sprawie ip zewnętrznego, i powiedział że takowe posiadam. To teraz w czym tkwi problem ?
Z góry dziękuje !!!!!
Oto porty które odblokowałem, znaczy sie próbowałęm
Problem z odblokowaniem portów TP-LINK MR3420
Rozpoczęty przez
Bear399
, 27 12 2012 01:06
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 12 2012 - 01:06
#2
Napisano 27 12 2012 - 15:24
A w Windowsie nie masz żadnego firewalla wbudowanego, sprawdź to lepiej, bo na screenie wygląda że masz wszystko ok. Druga sprawa ip zewnętrzne nie ma nic wspólnego z blokadą portów.
#3
Napisano 02 01 2013 - 08:45
lol IP zewnętrzne ma dużo do blokady portów.
Lepiej zadzwoń i zapytaj się czy puszczają po prostu wszystkie porty, inna sprawa to FW na kompie.
Lepiej zadzwoń i zapytaj się czy puszczają po prostu wszystkie porty, inna sprawa to FW na kompie.
#4
Napisano 02 01 2013 - 13:31
Tzn. od dawien dawna blokady portów po stronie providera nie są popularne z prostego względu, że jest bardzo duża konkurencyjność na rynku i mało kto zgodziłby się korzystać z "okrojonego" internetu, co innego korporacyjne sieci, ale wiadomo, że w pracy nie można sobie pozwolić na dowolne ściąganie.
Kwestia też o jaką aplikację nam chodzi, bo z DC++ może być problem z IP zewnętrznym, ale jest na to gotowa instrukcja.
Kwestia też o jaką aplikację nam chodzi, bo z DC++ może być problem z IP zewnętrznym, ale jest na to gotowa instrukcja.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych