Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z odblokowaniem portów TP-LINK MR3420


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bear399

Bear399

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 27 12 2012 - 01:06

Posiadam router TP-LINK MR3420. Korzystam aktualnie z WAN (nie 3g). Mój problem polega na tym iż nie moge odblokować żadnych portów. Dzwoniłem do usługodawcy internetu w sprawie ip zewnętrznego, i powiedział że takowe posiadam. To teraz w czym tkwi problem ?

Z góry dziękuje !!!!!

Oto porty które odblokowałem, znaczy sie próbowałęm :)
Dołączona grafika

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 27 12 2012 - 15:24

A w Windowsie nie masz żadnego firewalla wbudowanego, sprawdź to lepiej, bo na screenie wygląda że masz wszystko ok. Druga sprawa ip zewnętrzne nie ma nic wspólnego z blokadą portów.

  • 0

#3 techfreak.pl

techfreak.pl

    Początkujący

  • 13 postów

Napisano 02 01 2013 - 08:45

lol IP zewnętrzne ma dużo do blokady portów.

Lepiej zadzwoń i zapytaj się czy puszczają po prostu wszystkie porty, inna sprawa to FW na kompie.
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 02 01 2013 - 13:31

Tzn. od dawien dawna blokady portów po stronie providera nie są popularne z prostego względu, że jest bardzo duża konkurencyjność na rynku i mało kto zgodziłby się korzystać z "okrojonego" internetu, co innego korporacyjne sieci, ale wiadomo, że w pracy nie można sobie pozwolić na dowolne ściąganie.
Kwestia też o jaką aplikację nam chodzi, bo z DC++ może być problem z IP zewnętrznym, ale jest na to gotowa instrukcja.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych