Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z netem - "utracone pakiety "


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LOL94

LOL94

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 06 2011 - 11:20

Witam .
Piszę do was bo już nie wiem co mam robić . Mam strasznie denerwujące przerwy w internecie nie wiadomo czym spowodowane .
Otóż chodzi o to że jak gram / gadam przez skype to mi przerywa tak co kilka sekund . Dodam że kolega mieszkający ode mnie 700 m ma identyczną sprawę w tym samym czasie a korzysta z usług NETI .
Dzwoniłem już nie raz do Orange w sprawie tego problemu to jedynie co mi powiedzieli że :
- wymienią port na centrali ( To wogóle nie zmieniło ani nie naprawiło problemu :/ )
- miałem jeszcze ustawić konfiguracje routera - DNSy itp ( też nic nie dało )

Wczoraj dzwonił do mnie technik i powiedział że to jest normalne dlatego że mam Internet ADSL . Coś tam mówił że gdybym miał DSL to by nie było takich problemów .
Poczytałem na internecie i doszedłem do wniosku że nie powinno chyba tak być .
Dodam jeszcze że miałem 1 mbps i była identyczna sprawa . Więc pomyślałem że mam słaby net i może przez to takie przerwy - no więc postanowiłem podwiększyć neta do 6 mbps .
Powiększyli mi transfer i nic to nie dało . Identyczna sprawa z przerwami jak na 1 mbps. Zamieszczę wam jeszcze SS z programu NetTools w którym widać "utraty pakietów" :

Dołączona grafika


Tutaj moje dane komputera , sieci :

Internet : 6 Mbps Orange FreeDom
Router : Tp-Link TD-W8901G
Ram : 4 GB 80 mhz Kingston
Grafika : GeForce 8600 GTS
Procek : intel 2x 2.0 ghz
Karta sieciowa : zintegrowana
Płyta główna : Intel Classic DG33BU Desktop Board
OS : Windows 7 Ultimate 32 bit

Proszę was o pomoc bo ja już nie mam pojęcia co robić ^_^
[uwaga=Kantoro]

Usunąłem zbędny link, poprawiłem nazwę tematu.

[/uwaga]

Użytkownik Kantoro edytował ten post 28 06 2011 - 14:53

  • 0

#2 Kantoro

Kantoro

    Zaawansowany użytkownik

  • 550 postów

Napisano 28 06 2011 - 12:07

Sprawdź w menedżerze urządzeń czy odhaczona jest opcja automatycznego wyłączania urządzenia gdy nie jest ono używane.
Przeinstaluj sterowniki do karty sieciowej.

Najlepiej by było gdyś był w stanie wsadzić zewnętrzną karte sieciową i sprawdzić czy to coś zmienia.

  • 0

#3 LOL94

LOL94

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 06 2011 - 12:29

Sterowniki przeinstalowanie i nadal to samo .
Zewnętrzną kartę też sprawdziłem i to samo .

A co do Menadżera Urządzeń to nie wiem gdzie to zmienić ://
  • 0

#4 Kantoro

Kantoro

    Zaawansowany użytkownik

  • 550 postów

Napisano 28 06 2011 - 13:52

Jeśli sprawdzałeś na zewnętrznej, to nie jest winą karta sieciowa.
Problem leży po stronie dostawcy bądz routera/switcha.
  • 0

#5 LOL94

LOL94

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 06 2011 - 14:37

No tyle to też wiem . Ale co to mogło by być ?
Orange mówi że to nie ich wina i na ich centrali nie widać żeby były jakieś przerwy :/
  • 0

#6 Kantoro

Kantoro

    Zaawansowany użytkownik

  • 550 postów

Napisano 28 06 2011 - 14:53

Pozostaje podmienić inny router, gdyż w takim razie tylko on może generować problemy.
Jeśli jest dostępny update oprogramowania wykonaj, jeśli jest na gwarancję to odsyłaj, oczywiście po sprawdzeniu czy on jest winowajcą.
  • 0

#7 LOL94

LOL94

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 28 06 2011 - 16:07

Postaram od jakiegoś kumpla pożyczyć router i sprawdzę czy to przez niego . Dalsze info będę pisał jak sprawdzę ; )
Ale z tego co mi się wydaje to chyba wina TP lub Orange - bo niby dlaczego kolega mieszkający 700m ode mnie ma w tym samym czasie takie samy utraty pakietów ?
Może być to spowodowane liniami przez które idzie internet ?

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: TD-W8901G tp-link



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych